היכן אוכלים מהדרין בגולן? בקפה יעלי

    קובי פינקלר No Comments on היכן אוכלים מהדרין בגולן? בקפה יעלי

    זה לא רק קפה: אם אתם רוצים להתפנק מארוחה גלילית אמיתית, יש רק מקום אחד אליו כדאי להגיע

    7:46
    18.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ירי רקטות לעבר מטולה: בחסדי שמים אין נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז רמת הגולן, חמש דקות מקצרין ועשרים דקות מעין קשתות, בכפר האמנים אניעם נמצאת יעלי. זוהי מסעדה חלבית כשרה למהדרין עם תפריט כשר למהדרין, כולל ארוחות בוקר מפנקות "ההנחיה שלי תמיד לתת מנה גדולה" אומרת יעלי תוך כדי לגימת קפה (לזה עוד נגיע), פסטות, מרקים, דגים קינוחים ועוד.

    הסיפור של יעלי הוא סיפור אישי וחם. כמו הקפה.

    "החלטתי על "קפה עם יעלי", כי אנחנו נהנים מקפה, וגם כי אנחנו אוהבים להזמין אנשים לקפה, להכין להם קפה ולשתות איתם קפה. יש לי גם בית קפה שקוראים לו יעלי והוא נמצא בכפר האמנים אניעם שברמת הגולן", היא מספרת.

    קפה קובי

    ביושרה אופיינית היא מוסיפה "מעולם לא עבדתי לפני כן בבית קפה, לא בישלתי, למדתי את העסק תוך כדי תנועה, בהתחלה העסקתי קונדיטורית ואחרי חצי שנה היא פרשה ובתקופה שחיפשתי לה מחליפה, התחלתי לאפות את העוגות בעצמי, תמיד אהבתי לאפות אבל לא למדתי באופן מקצועי, אבל כשלא הייתה ברירה מצאתי את עצמי אופה כמויות של עוגות ונהנית מהיצירה ומהתגובות. בהתחלה חששתי מהתגובות , אז השבעתי את כל הצוות שלא יגלו לאף אחד שאני הקונדיטורית ועם הזמן תפסתי ביטחון והסוד התגלה ומאז אני גם קונדיטורית ללא תעודות".

    אל תפספסו ארוחה או אתנחתא קלה באווירה מיוחדת של הגולן. טיול באזור נגיע בשבוע הבא. בינתיים אוירה ואוכל טעים מובטחים. כשרות מהדרין. קפה יעלי, מושב אניעם. 04-6821845

    .



    0 תגובות