חאן אל-אחמר • חוטובלי לנתניהו: "מצפה שתעמוד במילה שלך"

    אריאל שרפר No Comments on חאן אל-אחמר • חוטובלי לנתניהו: "מצפה שתעמוד במילה שלך"

    אנשי הליכוד סיירו במאחז שעתיד להתפנות לאחר החלטת הממשלה, בסיור התייחסו לפעילות העויינת של הרשות הפלסטינית והעולם. במהלך הסיור קראו לנתניהו לעמוד במילתו ולפנות את המאחז כפסיקת בית המשפט

    חאן אל אחמר צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה על הבית: סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי וח"כ יהודה גליק מהליכוד, סיירו היום (שני) עם המטה הלאומי בליכוד בחאן אל אחמר, בהדרכת תנועת רגבים שהובילה את המאבק המשפטי בבג"ץ מזה כעשור, יחד עם יגאל דילמוני ממועצת יש"ע.

    רפול אנגל, מנהל הפעילות של תנועת רגבים, העביר סקירה היסטורית וגיאוגרפית על ההשתלטות שמבצעת הרשות הפלסטינית באיזור מרחב אדומים. "הרשות הפלסטינית, בעזרת מימון נדיב של האיחוד האירופי, פועלת באופן מערכתי להשתלט על אזורים אסטרטגיים ביהודה ושומרון", המחיש אנגל בעזרת תצלומי אוויר. "חאן אל אחמר הוא תיק הדגל בתכנית. קיבוע המאחזים הבדואים במרחב, ישלים רצף שליטה של הרשות הפלסטינית במשולש הדרכים המחבר בין רמאללה, בית לחם, יריחו ומזרח ירושלים".

    סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי ציינה כי "ראש הממשלה ‎נתניהו אמר אתמול שבכוונתו לבצע את פינוי חאן אל אחמר. אנחנו תומכים בהחלטה שלו ומבקשים ממנו: תעמוד במילה שלך, בצע את הפינוי בהקדם. עם הקהילה הבינלאומית אנחנו נסתדר כי יש כאן אירוע מובהק של הפרת שלטון החוק".

    חבר הכנסת יהודה גליק: "הפינוי של המקום הזה על פי החלטת בג"ץ, לא יכול להיות סמנטי. יש כפר בו מתגוררים כבר בני שבט הג'האלין שמדינת ישראל הכשירה בעלות של מיליונים".



    0 תגובות