בג"ץ דחה את העתירה: פינדרוס הודח

    איתי גדסי 1 Comment on בג"ץ דחה את העתירה: פינדרוס הודח

    בשעה זו דן בית המשפט העליון בעתירתו של המועמד לראשות העיר אלעד מטעם 'דגל התורה' יצחק פינדרוס, המבקש לשנות את החלטת בית המשפט המנהלי בלוד שהורה על פסילתו | בית המשפט החליט לדחות את העתירה ולמעשה פסל את מועמדותו של פינדרוס

    פינדרוס הבוקר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה החל בית המשפט העליון לדון בעתירה שהגיש עו"ד עמית חדד בבקשה לאפשר למועמד דגל התורה וש"ס לראשות העיר אלעד יצחק פינדרוס, להתמודד לראשות העיר חרף החלטת בית המשפט המנהלי בלוד לפסול את מועמדותו.

    כזכור, בשבוע שעבר החליט בית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט מנהלי כי מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד פסולה בשל אי קיום מרכז חייו בעיר אלעד אלא בירושלים.

    בעתירה שהוגשה על ידי חבר מועצת העיר אלעד, שי נתן, נטען כי מרכז חייו של פינדרוס מצוי בירושלים, זאת בשל ביתו ברובע היהודי בעיר העתיקה שם מתגוררת משפחתו. בתצהיר שהגיש פינדרוס, לא נשללה הטענה הזו ועל פי דבריו משפחתו אכן ממשיכה להתגורר בירושלים למעט ביקורים בעיר.

    מאוחר יותר, ידון בית המשפט העליון בעתירתה של המועמדת לראשות העיר חיפה ד"ר עינת קליש רותם, שמועמדותה נפסלה אף היא, בשל עניינים טכניים. על מועמדותה חתם עו"ד שחתימתו נמצאה גם על מועמדותו של ישראל סביון, ועל פי החוק האופן הזה פסול. בית המשפט המנהלי פסל את מועמדותה ובעתירתה לבית המשפט העליון היא מבקשת לאפשר את התמודדותה.

    קליש רותם נחשבת למועמדת מובילה ולכזו שעל פי הסקרים מהווה איום משמעותי על מועמדותו של ראש העיר המכהן יונה יהב המתמודד לכהונה נוספת. קליש זוכה לתמיכת דגל התורה ואילו יהב זוכה לתמיכת אגודת ישראל וש"ס. גם את קליש מייצג עורך הדין עמית חדד שותף במשרדו של ד"ר יעקב ויינרוט ז"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה לו לכתת רגליים מעיר לעיר