ניר אריאל: "באנו לשנות את השיטה"

    עמית דניאל No Comments on ניר אריאל: "באנו לשנות את השיטה"

    המועמד לראשות בני ברק מטעם סיעת "הן", ניר אריאל, תוקף בריאיון חריף את ההתנהלות במועצת בני ברק ואומר: "הציבור היום לא נשאל לדעתו בדברים הכי אלמנטריים" ומציב יעד: "העירייה הזאת צריכה ניעור, זימון תורים מראש, להיות יותר יעילים"

    צילום: Yaakov Naumi/FLASH90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות בבני ברק. המועמד לראשות העיר בני ברק ניר אריאל, שוחח עם איתי גדסי בתכנית "זירה מקומית", שם סיפר על מטרותיו הפוליטיות ועל היעדים אליהם שואף כחבר מועצה בעיר. אריאל הוא מועמד מטעם סיעת "הן" בהנהגתו של מרן ראש ישיבת כסא רחמים, הגר"מ מאזוז.

    "יש לי כושר לרב עיר, חיברתי ספרים בהלכה, אני יזם הייטק, חתמנו חוזים על ב-12 מיליון $ ואנחנו בדרך לאקזיט, לבקשת הרב מאזוז ניגשתי לבחירות", הוא מספר על עצמו.

    לשאלה האם הוא באמת מתכוון לזכות בראשות העיר או שזה ריצת הצהרה, הוא עונה: "אם בעוד חמש שנים יהיה מועמד מטעם ש"ס לראשות העיר, אני אשמח מאוד והיה זה שכרי. ש"ס צריכה לשלוח לי מדליה ולומר לי תודה, ש"ס אמרו שבקדנציה הבאה הם ירוצו לראשות העיר. יש פה רעיון עקרוני. הרי 60 שנה הם לא עשו את זה. זה שבא מישהו ואמר שלציבור הספרדי מגיע שלא יתייחסו אליו כמובן מאליו".

    וכשנשאל אריאל "מה בדיוק אתם רוצים לשנות?", ענה: "אנחנו רוצים לשנות בדיוק את זה, שצריך קשרים בעירייה כדי שיתייחסו אליך. אנחנו עושים מהלך שלא בטוח שנקצור פירות היום, אבל בעתיד בוודאי יהיה לזה תוצאות".

    יחסי מפלגתו עם ש"ס לא מן המשופרים, אם נגדיר זאת כך, והוא, כך נראה, מודע לכך מאד: "אחרי שש"ס לא תומכים ביוסי דייטש אני באמת לא מצפה מהם שיתמכו בי, לא מאשר ולא מכחיש אם אקבל את תמיכת חלקים מיהדות התורה, יש דיבורים, התפקיד שלי הוא עשייה ציבורית, אני לא מנהל מו"מ. המועמד לראשות העיר אברהם רובינשטיין לא מתבייש לפרסם בעיתון מודעה "הילד שלך לא התקבל לגן, אתה מתזז את כל חברי העירייה להעביר אותו לגן שאתה רוצה", תגיד אתה רציני? לילד מגיע גן. רק למקורבים מגיע גן? ואתה עוד מפרסם את השיטה בעיתון? תצביעו לי כדי לקבל פריבילגיות? אצלי ילדים יקבלו גן קרוב לבית בלי לתזז את חברי העירייה".

    "ואיך זה יקרה בפועל?" הוא נשאל ועונה: "הקמנו טלמסר ואתר, שהציבור יגיד מה הציבור רוצה וצריך, שם הציבור יצביע. הציבור היום לא נשאל לדעתו בדברים הכי אלמנטריים".

    "אתה יודע שאתם תהיו באופוזיציה? יש הסכמים קואליציוניים", גדסי מפנה אליו שאלה ואריאל עונה: "אנחנו לא פרשנו משום סיעה, אנחנו הקמנו סיעה, לנו יש את המטריה של אגו"י, הם לא מחרימים עדה קדושה, יש לנו הסכם שלום חתום מלפני 20 שנה, שיש רוטציה על סגנות העיר של ש"ס, בואו תקיימו אותו".

    לסיום, נשאל אריאל, לאיזה תפקיד בעירייה הוא חותר. "אני רוצה להיות אחראי חדשנות בעירייה, העירייה הזאת צריכה ניעור, זימון תורים מראש, להיות יותר יעילים. אנחנו שנקבל את התוצאות של מה שהתושבים רוצים, נפנה לעירייה, נפנה למשרדי ממשלה, כי זה הקול של הציבור ישירות, עם שמות שלהם", הוא עונה.

    האזינו:



    0 תגובות