ליברמן: "חייבים מבצע לא קרקעי בעזה, שיביא 4 שנים של שקט"

    מוטי סבן 1 Comment on ליברמן: "חייבים מבצע לא קרקעי בעזה, שיביא 4 שנים של שקט"

    שר הביטחון התארח 'במכון ירושלים למחקרים אסטרטגים' והתייחס לעסקה מול חמאס, המחלוקות בקבינט, האם יש לו אסטרטגיה לגביי עזה או רק פיתרון זמני

    נתניהו וצמרת הביטחון צילום: קובי גדעון, לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) התארח היום (ראשון) בכנס של 'המכון לירושלים למחקרים אסטרטגים' ודיבר על העימות הבא מול חמאס והאם הוא מאמין בשלום או בהסדרה מול החמאס.

    ליברמן התייחס לעסק מול חמאס: "לא האמנתי ואיני מאמין בשום עסקה עם חמאס – זהו משטר אידיאולוגי וקיצוני המחויב להשמדת ישראל. אף עסקה לא תעבוד. הכדור במגרש שלנו. לא הסתרתי את דעתי בנושא".

    הקבינט יחליט: "אני חושב שאין לנו ברירה אלא לעשות מה שמתבקש לעשות. חמאס אומר כי הוא לא יפסיק להילחם על הגדר. הם מפסיקים לחפור מנהרות? לייצר רקטות? לפתח יכולות? לא. אני מקווה שבסוף אצליח לשכנע את הקבינט. בסוגיה הרבה יותר קלה, חאן אל אחמר, הקבינט השתכנע. אני מקווה שגם פה יבינו שאין ברירה אחרת. לא צריך לחכות לאסון".

    על הרקטה בבאר שבע, אמר ליברמן: "ברקטה לבאר שבע הייתה לנו סיעתא דשמיא והרבה מזל. אבל אי אפשר לסמוך כל הזמן על ההוא שלמעלה".

    ליברמן: "אם רוצים רגיעה ושקט ל4-5 שנים זה רק באמצעות מכה קשה, הכי קשה שאנחנו יכולים לתת. לא צריך מבצע קרקעי, לא צריך לכבוש את עזה. זה לא יביא לשינוי דרמטי אבל זה ייתן לנו 4-5 שנים של רגיעה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תכלס' ישראל מפחדת מהסלמה אז מה זה משנה מה יגיד ליברמן כזה או אחר