אלנתן על הנציגים בעירייה: "לא שמרתם על המסורת בת"א חמש שנים"

    יעקב גפן 1 Comment on אלנתן על הנציגים בעירייה: "לא שמרתם על המסורת בת"א חמש שנים"

    "עם אחוזי ההצבעה הנמוכים מאוד בת"א ותקח בחשבון 40% מהתושבים הם דתיים ושומרי מסורת שלא מעוניינים במועמד שמאלני – יש לי סיכוי לנצח" נתן אלנתן המועמד לראשות עיריית ת"א בראיון לוחמני לקראת הבחירות ל'מהדורה המרכזית'

    אלנתן צילום: יעקב כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות עיריית ת"א ויו"ר ש"ס ת"א נתן אלנתן התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. אלנתן דיבר על הרס הדת המתמשך בת"א, חוסר המעש מצד הנציגים החרדים והדתיים שאף הלכו נגדו, הרס בתי הכנסיות בעיר, והאם יש לו סיכוי אמיתי לנצח?

    דת ות"א: יש כאן הרס מתמשך בשירותי הדת, אפי' רמקולים של שבת חטפתי קנסות עליהם,, רבותיי הורן לי ללכת ולרוץ לראשות העיר בראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן.

    האם יש סיכוי למועמדות שלך, הרי אין כאן סיכוי? זה אמירות של מי שלא מאמין ומכיר את תל אביב, 40% מתושבי ת"א שומרי מסורת ודתיים, יש רק מועמדים מהשמאל. ויש בת"א אחוזי הצבעה נמוכים של 30%. במקום שכל אחד ידאוג לאינטרסים הזרים והצרים שלו אפשר לשנות כאן סדרי בראשית.

    היכן הנציגים החרדיים לא הלכו איתך? נושא של השבת בעיר, על הרס בתי כנסת. נציג אגודת ישראל לא נמצא בחמש השנים האחרונות בעירייה מפאת חוליו. יו"ר המועצה הדתית הלך נגדי יחד עם ראש העיר. הם גם פעלו נגדי בנושא של היהדות. חמש שנים לא שמרתם על המסורת מה התעוררתם פתאום?

    הראיון המלא:

    צילום: יעקב כהן


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה למען ה' ש"ס נפרדה מאגו"י???
      אפשר לחשוב שמדובר בעיר חרדית שיש בה 2 אופציות- אגו"י וש"ס.
      ואני לא אשכנזי…