גבאי על רבין ז"ל: "היה מוכן לסכן את הפופולריות את התפקיד ואת חייו"

    איתי גדסי No Comments on גבאי על רבין ז"ל: "היה מוכן לסכן את הפופולריות את התפקיד ואת חייו"

    יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, נשא דברים לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, ובדבריו תקף את הממשלה על חוסר תפקודה ושיבח את רבין "היה ראש הממשלה הכי אמיץ בתולדות המדינה"

    יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי נשא דברים היום (ראשון) לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבי ז"ל. בנאומו תקף במרומז את הממשלה על חוסר תפקודה, "דרך רבין עוד חיה. המורשת שלו היא במילה אחת – לעשות".

    בדברים שנשא אמר: "יצחק רבין היה ראש הממשלה האמיץ ביותר בתולדות מדינת ישראל. הוא נלחם על דרכו באותה הנחישות בה סיכן את חייו בשדה הקרב. למען הדרך הזאת הוא היה מוכן לסכן את הפופולריות שלו, את התפקיד שלו, וגם את חייו".

    עוד הוסיף גבאי: "המנוול שרצח את רבין קם לרצוח לא רק את רבין האיש, אלא גם את דרכו. מי שניהלו את מסע ההסתה המוטרף שהתנהל בימים ההם כיוונו את החיצים שלהם אל אידאולוגיה שלמה – מדינית, חברתית, כלכלית ופוליטית.

    רבין נרצח באותו הלילה, והמדינה השתנתה ברגע אחד לבלי היכר. אבל הדרך שלו עדיין חיה. המורשת שלו היא במילה אחת – לעשות. ובשביל לעשות צריך לנצח. להיות ריאליים, פרקטיים לא חולמניים.

    דרך רבין עוד חיה. ואנחנו נמשיך להוביל אותה באומץ, בנחישות וללא פשרות – במאבק על כלכלה צודקת, בבניית חברה חזקה, חופשית ומאוחדת ובחתירה לשלום".



    0 תגובות