מרן הגר"מ מזוז ליוסי דייטש: "תעזור לכולם"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מרן הגר"מ מזוז ליוסי דייטש: "תעזור לכולם"

    המועמד לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש הגיע היום למעונו של מרן הגאון הגדול רבי מאיר מזוז וזכה לתמיכתו: "בזכות הדבר הזה יעלה מעלה מעלה ויהיה ראש העיר ירושלים"

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיזוק למועמד לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש, בעולם התורה הספרדי. מרן ראש ישיבת כסא רחמים, הגר"מ מאזוז שליט"א הודיע על תמיכה בדייטש.

    הגר"מ מזוז אמר: "אדם ישר והגון ומכיר את העיר ועוזר לכולם", והפציר בו "תעזור לכולם, אין הפרש. חרדי, חילוני, ספרדי, אשכנזי, אתיופי. כולם אותן דבר. כל עם ישראל אותו הדבר – גוי אחד בארץ", הרב סיים בברכה, "בזכות הדבר הזה יעלה מעלה מעלה ויהיה ראש העיר ירושלים".

    עוד אמר הרב: "בשנים האחרונות ירושלים עיר הקודש, העיר שהתהדרה בקדושה וטהרה, חומות השבת נפרצו בה. מי יכול לראות את חורבן העיר, ולשבת בחיבוק ידיים?! בשעה כזו אי אפשר לסמוך על אחרים שהם יכבדו אותנו וישמרו על השבת, אדרבא ציבור שומרי התורה והמצוות צריך להתאחד כולו סביב זה, ואם בעבר זה היה אפשרי, גם עכשיו זה אפשרי".

    בין הנוכחים היו חברי רשימת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג, ובהם קינג וחברי סיעתו, יונתן יוסף, נכדו של מרן הגאון הגדול רבינו עובדיה יוסף זיע"א והמשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ'. סיעת 'מאוחדים' נתמכת ע"י מרן ראש הישיבה הגר"מ מזוז למועצת העיר.

    דייטש אמר: "זכיתי להכיר מאור גדול של תורה ואהבת ישראל. ברכתו והוראתו לעשות חסד עם כל אדם יהיו נר לרגליי כראש העיר. תמיכת הגאון הרב מאזוז מצטרפת לסחף של תמיכה ממגזרים רבים, ואל מול כל האמון והאהבה אני עומד בדחילו ורחימו לקיים תפקידי בבניין ירושלים באחדות ושלום".



    0 תגובות