צפו • מרן חכם שלום על הרב זמיר כהן: "מחזיר בתשובה כמו אברהם אבינו"

    ארי וידר No Comments on צפו • מרן חכם שלום על הרב זמיר כהן: "מחזיר בתשובה כמו אברהם אבינו"

    בשמחת השבע ברכות לבת הרב זמיר כהן יו"ר ארגון הידברות, השתתפו גדולי ישראל בראשם מרן חכם שלום כהן שסיפר על תלמידו המיוחד בשמחה | צפו בגלריה

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שהשמחה במעונו: גדולי ישראל וראשי ישיבות השתתפו בשמחת השבע ברכות לבת הגאון הרב זמיר כהן שליט"א ראש ישיבת 'היכל מאיר' עם בן הגאון רבי דודו ברדוגו חבר ביה"ד ירושלים שנערך ע"י ארגון 'הדברות'.
    בשמחה נטלו חלק נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן, הראשל"צ הגר"א בקשי דורון, הגר"ש מחפוד גאב"ד יורה דעה, הגר"י אזרחי ר"י מיר, הגר"ח רבי ר"י עטרת חכמים, הגר"ז כהן ראב"ד ת"א יפו, הגר"צ בן פורת, הגר"י זכריה ר"י לב אליהו בה למד החתן, הגר"מ הלוי רבה של פתח תקוה, רבני הדברות,  ח"כ ואישי ציבור.
    בדברים שנשא מרן הגר"ש כהן בשמחה הרחיב בשבחו של אבי הכלה הגר"ז כהן, "ואם נדבר ממי יצאה הכלה..אני יכול להעיד עליו שמעולם לא עשה דבר שלא בא לשאול, לעשות או לא לעשות. וב"ה כל מה שהורו לו לעשות עשה והצליח עד הסוף". בדבריו סיפר מרן על פתיחת התלמוד תורה הראשון, "כשבביתר לא היה תלמוד תורה בכלל, בא לבקש נפתח שם תלמוד תורה.
    אמרתי לו בסדר תביא את האנשים נדבר איתם הביא כמה, עשרה קצת יותר, דיברנו איתם והתחיל התלמוד תורה בעשרה תלמידים, היום 700 תלמידים,  כל כיתה 3 כיתות,  הצליח בצורה לא נורמלית" אמר מרן והוסיף:  "גם הנושא שמסר את עצמו לדבר עם כל החילונים בנושא של הדברות אומנם זה היה צריך להתנות תנאים עם המסכים והסכים לזה והתנה את כל התנאים. מחזיר בתשובה בצורה לא נורמלית כמו אברהם אבינו כי ידעתיו את הנפש אשר עשו בחרן" אמר הגר"ש כהן ובירך את החתן והכלה.
    2 4 6 14 25 27 28 29 31 32 34


    0 תגובות