בשוק תל אביב: אלי ישי, ליצמן ושקד חזרו לעבוד יחד

    ארי וידר 6 Comment on בשוק תל אביב: אלי ישי, ליצמן ושקד חזרו לעבוד יחד

    סיעת 'יחד' בתל אביב חברה ל'אגודת ישראל' 'הבית היהודי' ונציגי הקהילות בעיר, היום הם ערכו סיור משותף, שגרם להרבה תגובות במערכת הפוליטית

    הסיור היום בתל אביב
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יחד: שרת המשפטים איילת שקד, סגן השר יעקב ליצמן והשר לשעבר ויו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי יצאו לסיור משותף בשוק התקווה, בדרום 'תל אביב', לחיזוק רשימת 'מאמינים' המתמודדת למועצת עיריית 'תל אביב', כרשימה משותפת ל'הבית היהודי', 'יהדות התורה', 'יחד', יהדות בוכרה עולי צרפת וקהילות העולים.

    אליהם הצטרפו חיים גורן, העומד בראש הרשימה ובנימין בביוף, מקום שלישי ברשימה אחרי הרב נפתלי לוברט ונציגיהם של תנועת 'יחד' ויהדות עולי בוכרה.

    במהלך הסיור שקיימו נציגי הציבור, הם נפגשו עם ציבור התלאביבים ושוחחו עם המוכרים, עם הלקוחות בשווקים ועוברי אורח. הציבור קיבל את פניהם בחום ובלבביות רבה והיו שהבטיחו לסייע לרשימה אותה הם מייצגים.

    השרה שקד אמרה בחילופי הדברים עם ציבור האזרחים, כי יש לתמוך בנציגים מנוסים שהוכיחו את יכולותיהם בקידום האינטרסים של תושבי תל אביב – יפו, ובמיוחד של תושבי דרום העיר, הסובלים ממצוקה קשה של מסתננים בלתי חוקיים ברחבי השכונות.

    השר לשעבר ויו"ר יחד אלי ישי חיזק את דבריה, והזכיר כי הטיפול נעשה בקדנציה הקודמת שלו בתור שר הפנים ועשה עבודת קודש, ואי"ה בקדנציה הבאה תושלם המלאכה עם מיגור התופעה בדרכים חוקיות ומשפטיות.

    גם סגן השר יעקב ליצמן התקבל בכבוד רב ברחוב התלאביבי, כשהעוברים והשבים לחצו את ידיו בחום ובאהבה והביע את הערכתו לפועלו של השר.

    WhatsApp Image 2018-10-18 at 20.47.20

    אח"כ פנו ליצמן וישי למטה המרכזי של הרשימה הממוקם בדרום העיר, לא הרחק משוק התקווה. ליצמן הודה לציבור הפעילים במקום על הסיור המשותף יחד עם אלי ישי. "חושב ששיתוף הפעולה יביא לתוצאות מדהימות בבחירות הקרובות. בביקורי כאן לפני 5 שנים אני מרגיש הבדל שמים וארץ מהיחס החם והחיובי מצד הציבור ביחס לפעם הקודמת". ליצמן הוסיף: "זה בוודאי יתרום להצלחה ובעזרת ה' יתברך יהיה קידוש ה' גדול".

    אחריו נשא דברים יו"ר יחד אלי ישי ואמר: "תודה לכל האנשים והפעילים. האהדה פה בלתי רגילה, אפשר וצריך לתרגם את זה לקולות ולמנדטים. תמיד אומרים אם היה לנו עוד שבוע, היה לנו עוד שני מנדטים. הפוטנציאל פה זה ארבעה מנדטים. אני רואה פה עשייה ענפה ועבודה יוצאת מגדר הרגיל. החיבור הנפלא הזה עם כל ציבור שומרי התורה ומצוות ינצח בעזרת ה' ויביא לתוצאה גדולה".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      לאלי ישי אין תקנה הוא רק יהרוס את כל החיבור הנ"ל ושיפסיק לנסות להתערב בכל חור הכלב הזה ????

    2. 2

      אני רוצה לדעת מה קורה עם ליצמן

    3. 1

      ליצמן אם זה הרמה שלך סיימנו איתך