הפרקליט שיציל את מערכת הבחירות: "מחפשים את המפתח לשערי בג"ץ"

    admin2 No Comments on הפרקליט שיציל את מערכת הבחירות: "מחפשים את המפתח לשערי בג"ץ"

    עו"ד עמית חדד שמייצג את המתמודד לראשות העיר אלעד, יצחק פינדרוס. הגיש היום עתירה לבג"ץ כנגד ההחלטה לפסול את ההתמודדות. בראיון ל'מהדורה המרכזית' הוא מסביר את הקרב האמיתי "העתירה צודקת" והוא לא מתרשם כי ההחלטה הייתה ידועה מראש "לא היה כאן גול עצמי" | משוועים לבג"ץ

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על אלעד: לאחר שבית המשפט המחוזי ב'לוד' פסל אמש את יצחק פינדרוס מלהתמודד על ראשות העיר אלעד, החל הקרב הגדול להחזירו להתמודדות, אחרת כל ההשקעה העצומה של דגל התורה וש"ס תרד לטמיון ומדובר כאן בהשקעה פוליטית יקרה מאוד.

    מדובר בבעייה לא פשוטה, מכיוון שאין אפשרות לערער על ההחלטה, האפשרות היחידה היא לעתור לבג"ץ בתקווה שיהפוך את ההחלטה. מי שנדרש למשימה הקשה הוא עו"ד עמית חדד שהתראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    חדד סיפר על מה שקרה היום: "הגשנו את העתירה בפסילת ההתמודדות של יצחק פינדרוס לבג״צ". חדד אומר שהמשימה הקשה היא לא הטיעונים למה ההחלטה שגויה, אלה, "עכשיו נשאר לנו לשכנע את בג"ץ לדון בזה".

    על העתירה הוא אומר: "מדובר בעתירה מוצדקת מאין כמותה". ושוב מסביר עו"ד עמית חדד את המאבק האמיתי בסיפור: "אנחנו צריכים לאתר את המפתח הייחודי שיפתח את שערי בג"ץ". חדד עונה על השאלה האם זה לא היה ידוע מראש כי פינדרוס יפסל לאור מה ששמע בית המשפט: "אין פה ענין של גול עצמי".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות