ארה"ב: מר אדוארד מרמלשטיין מונה לנשיא זק"א אמריקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארה"ב: מר אדוארד מרמלשטיין מונה לנשיא זק"א אמריקה

    הנשיא החדש אמר בטקס: "המטרה להגיע לכמה שיותר קהילות בעולם"

    צילום: זק"א
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בטקס צנוע במשרד המשקיף על מטה האומות המאוחדות בניו יורק, מונה יזם הנדל"ן עו"ד מר אדוארד מרמלשטיין לנשיא זק"א ארה"ב.

    במהלך הטקס העניקו מר דני דנון שגריר ישראל באו"ם ויהודה משי זהב יו"ר זק"א למר מרמלשטין מכתב ברכה מיוחד שנשלח ע"י ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו לכבוד הכתרתו כנשיא זק"א בארה"ב.

    בטקס השתתפו שגריר ישראל באו"ם מר דני דנון, יו"ר ומייסד ארגון זק"א יהודה משי זהב, מר מלקולם הונליין ס. יושב ראש ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים. מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א מתי גולדשטיין, מנהל קשרי החוץ דוד רוז, תורמים ונציגי ממשל.

    מר אדוארד מרמלשטיין נשיא זק"א ארה"ב, אמר: "בעולם של היום, שבו אסונות טבע ואסונות מעשה ידי אדם יכולים להכריע את כוחות החירום המקומיים, ארגון זק"א מגיע ומסייע בשטח. המטרה שלנו זה להגיע לכמה שיותר קהילות בעולם לפני שקורה האסון חלילה ולתת להם הכשרה מיוחדת ואת הכלים הדרושים להצלת חיים".

    אדוארדו הוסיף: "בתחילת השנה הכשירו זק"א עשרות מתנדבים בגואטמלה בחילוץ, איתור והצלה. לאחר ארבעה חודשים כאשר התפרץ הר הגעש פוגו. הם הצליחו להגיע לאזור האסון ולהציל חיים, לסייע לניצולים שנלכדו, הרבה לפני שהצוותים הבינלאומיים הגיעו לאזור האסון".

    מר דני דנון שגריר ישראל באו"ם, אמר: "ארגון זק"א מאוד קרוב ללבי, ראשי הארגון ומתנדביו עושים מעשי חסד של אמת. אנחנו מסייעים רבות לקדם את הארגון באו"ם ולהראות את החשיבות הרבה של הסיוע שלנו בעולם כולו". והוסיף: "אני רוצה לברך את ידידי מר אדווארד מרמלשטיין היקר על התפקיד החשוב שהוא לקח על עצמו לקדם ולסייע לארגון החשוב הזה".

    יהודה משי זהב יו"ר זק"א, אמר: "כבוד גדול הוא לנו שמר אדווארד מרמלשטיין ישמש כנשיא זק"א בארה"ב. הרצון, הנסיון והנדיבות שיש לו תסייע לנו לקדם את מטרות הארגון בעולם ולהרחיב את הפעילות".



    0 תגובות