תפנית דרמטית באלעד: פינדרוס נפסל מלהתמודד

    איתי גדסי 2 Comment on תפנית דרמטית באלעד: פינדרוס נפסל מלהתמודד

    פסק דין תקדימי: בית המשפט בלוד פסק, כי יצחק פינדרוס אינו יכול להתמודד לראשות העיר אלעד, וזאת בשל הסיבה כי מרכז חייו נמצא בעיר ירושלים | ש"ס ודגל הגיבו בחריפות להחלטה: "נערער כבר היום לבג"ץ נגד ההחלטה התמוהה, ובטוח כי ההגיון והשפיות ינצחו והרב יצחק פינדרוס יתמודד לראשות העיר וינצח"

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פסק דין תקדימי – דרמה באלעד: בית המשפט המחוזי ב'לוד' פסל לפני זמן קצר את התמודדותו של יצחק פינדרוס מועמד דגל התורה וש"ס לראשות עיריית 'אלעד'. זאת במענה לעתירה שהוגשה נגדו, על כך שלמרות שהעביר את כתובתו לאלעד, מרכז חייו נמצא בירושלים, בהם ילדיו ואשתו של המועמד אינם מתגוררים באלעד ואף המועמד עצמו מחלק את זמנו בין אלעד לירושלים במהלך השבוע.

    הודעות משותפת למפלגות דגל התורה וש"ס: "היום, לצערנו, חווינו שפל נוסף בציבוריות החרדית. עתירה קנטרנית שהוגשה נגד מועמדם של גדולי ישראל כחלק מהניסיונות לקעקע את חובת הציות לגדולי התורה – התקבלה על ידי בית המשפט.

    לצערנו מתחילת הקמפיין אין שעה שלא חווינו התדרדרות נוספת בערכים עליהם חונכנו ועליהם אנחנו מגדלים את ילדינו. נאלצנו להתמודד מידי יום עם איומים על רבנים (!), שכירת חוקרים פרטיים, הפצת חומרים משמיצים נגד גדולי תורה בכלי התקשורת ועוד מעשים שמעולם לא נראו כמותם.

    זו התנהלות מזעזעת שמחייבת חשבון נפש מעמיק.

    למותר לציין כי ש"ס ודגל התורה תפעלנה בכל הכח נגד התופעה הפסולה. והחמורה של אנשים חרדים שלא בוחלים באמצעים בכדי לקדם את עצמם תוך פגיעה חמורה בגדולי התורה, הרמת יד בתורת משה וגרימת חילול ה הנורא אותו חווינו הערב.

    המפלגות מתכוונות לערער כבר היום לבג"ץ נגד ההחלטה התמוהה ובטוחה כי ההגיון והשפיות ינצחו והרב יצחק פינדרוס יתמודד לראשות העיר וינצח".

    על פי פסק הדין אין זכות לערער על החלטת השופט, אך בהחלט ישנה האפשרות לערער לבג"ץ. במידה ופסילתו תהיה סופית, ישנם המעריכים כי המתמודד ברק צברי מהקהילה התימנית בעיר, יהיה המועמד המחליף מול ישראל פרוש.

    בראיון לרדיו 'קול חי' לאחרונה, התייחס פינדרוס לבעייה המשפטית ואמר: "כל העתירות נגדי הם מעשה ידם של אנשים חרדים שמתכסים תחת ראש הבית היהודי. מעולם לא נהגו כך בציבור החרדי, אבל השבתי לכל העתירות. החוק לא מחייב את ילדי לעזוב את מקום לימודיהם בירושלים ולעבור לאלעד. גם שהייתי ראש עיריית ביתר, ילדיי למדו בירושלים".

    פסק הדין:

    WhatsApp Image 2018-10-17 at 21.57.46 WhatsApp Image 2018-10-17 at 21.58.15



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפסילה כתוצאה מהתצהיר של פינדרוס בעיקר!