צפת • שוחט: "אני נציג החרדים", גלבך: "יש לי תמיכה מהחילונים"

    יעקב גפן 2 Comment on צפת • שוחט: "אני נציג החרדים", גלבך: "יש לי תמיכה מהחילונים"

    המתמודדים לראשות עיריית צפת, ראש העיר המכהן אילן שוחט "העיר עדיין לא בשלה למתמודד חרדי" ומולו המתמודד מטעם אגו"י נחמן גלבך "רוב הציבור החרדי תומך בי", התראיינו ל'מהדורה המרכזית'

    אילן שוחט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות לראשות העיר צפת הכניסה את העיר הקטנה לסחרחורת ששני מועמדים מהציבור החסידי מתמודדים לראשות העיר הקטנה שמתחילה לצבור תאוצה בקרב הציבור החרדי אך עדיין אין בה רוב חרדי. ראש העיר המכהן אילן שוחט התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    אין להם סיכוי, אילן שוחט מבר על המתמודדים החרדיים: ״בגלל שיש כאן 2 מועמדים מתוך הציבור החרדי, כל אחד גונב ולוקח קולות מהשני. לפי כל הסקרים האחרונים אין יכולת וסיכוי למועמד חרדי לנצח. כל אחד מהם מגיע גג ל15%. אחרי כל החיבורים והמהלכים, אני ינצח גם בסיבוב הראשון״.

    הייתי הנציג של החרדים אוצר שוחט: "צפת עוד לא מבושלת למועמד חרדי. יש קהל גדול של ציבור דת"ל, של חילונים ועולים, אבל לחרדים יש אותי, שימשתי הנציג שלהם כל הקדנציה האחרונה. גם ׳דגל׳ שהיו באופוזיציה קיבלו ממני הכל. כל החרדים יגידו לכם ששוחט סיפק להם הכל״.

    אחריו התראיין המועמד של אגו"י לראשות העיר, נחמן גלבך, לדבריו: "רוב הציבור החרדי תומך בי בבחירות בצפת". גלבך נשאל על ידי מימרן: ״אני יודע ש׳דגל׳ לא וגם ש״ס כרגע לא, רק אגו״י תומכים בך. גם יש מועמד חרדי נוסף אברך חסיד בשם לזר". גלבך: "אבל עדיין הם לא נתנו במה למועמדים אחרים". עוד הוסיף גלבך: ״"ש לי תמיכה גם מהציבור הדת״ל והחילוני".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לנחמן יש אהדה עצומה. הוא בחור מקסים שהביא לצפת מאות מליונים כמחזיק תיק חינוך. הוא ראוי לראשות העיר ובס"ד גם יקח.