חלק מיישובי הדרום: "לא יודעים עדיין מה ההנחיות לגבי מחר"

    יעקב גפן No Comments on חלק מיישובי הדרום: "לא יודעים עדיין מה ההנחיות לגבי מחר"

    תמונת המצב בחלק מיישובי עוטף עזה לא ברורה לגבי מחר, האן הלימודים יהיו כרגיל או יושבתו כמו שהיה בחלק מן היישובים היום. מחכים לישיבת הקבינט הערב. בינתיים: הרמטכ"ל נחת בארץ

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונת מצב: בעקבות פגיעת טיל בבית בבאר שבע במהלך הלילה ותגובת צה"ל שבאה בעקבותיה היום (רביעי) פורסמו הבוקר הנחיות התגוננות לעוטף עזה. בשלב ראשון יצאה הודעה על דחיית תחילת הלימודים, ובהתאם לכך נערכו ביישובי עוטף עזה ומועצה אזורית חוף אשקלון.

    ממש לפני יציאת האוטובוסים התקבל עדכון על ביטול מלא של הלימודים ואי הפעלת מערכות החינוך בישובים הקדמיים. לפיכך, בתי הספר והחינוך החברתי לא פעלו במהלך היום בקריית החינוך. גם בישובים לא הופעלו מערכות החינוך, למעט בישובי 'ברור חיל' ו'רוחמה'.

    השירותים האזוריים המשיכו לפעול כרגיל, מלבד המכללה שלא קיימה היום לימודים. במקביל, בקיבוץ 'אור הנר' הייתה שריפה שכובתה.

    בשלב זה עדיין לא התקבלו הנחיות לגבי המשך היום ולגבי מחר במועצה אזורית חוף אשקלון. מנגד היום בצהריים התקיימה הערכת מצב בלשכת ראש המועצה בעומר. לאחר התייעצות עם מפקד פיקוד עורף דרום, הוחלט על חזרה לשגרה.
    כל הפעילויות המתוכננות להיום יתקיימו כרגיל. מחר יתחדשו הלימודים בכל מוסדות החינוך בעומר. במידה ויהיה שינוי תועבר הודעה, נמסר.

    במהלך הערב מתוכננת ישיבה של הקבינט הביטחוני ובעקבותיה צה"ל יגבש את ההנחיות ההתגוננות להמשך. הרמטכ"ל גדי אייזנקוט נחת בארץ.

    במועצה אזורית חוף אשקלון אומרים: "אנו מודעים לקושי שבחוסר הוודאות לגבי הצפוי הלילה ומחר, ולבעייתיות כשהעדכונים מגיעים בשעות לא שגרתיות.

    אנו נעדכן מוקדם ככל האפשר, מיד כשהמידע יגיע אלינו, אם כי יתכן שזה יקרה בשעות לא נוחות.

    המועצה ממשיכה לשמור על קשר שוטף עם גורמי הביטחון ועם הישובים ולהוציא עדכונים והנחיות להנהלות הישובים ולציבור".

     



    0 תגובות