נתניהו: "אני רוצה לומר לכם ישראל תפעל בעוצמה רבה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אני רוצה לומר לכם ישראל תפעל בעוצמה רבה"

    ראש הממשלה ערך ישיבה עם ראשי מערכת כוחות הביטחון בהעדרות הרמטכ"ל. נתניהו סייר בישובי עוטף עזה ונפגש עם ראשי הרשויות. במהלך הסיור הזכיר ראש הממשלה כי בתחילת השבוע אמר: "אם ההתקפות לא יפסקו נפסיק אותן". ראש הממשלה הודיע והבטיח: "ישראל תפעל בעוצמה רבה"

    ראש הממשלה בישיבה עם ראשי מערכת הביטחון צילום: לע"מ קובי גרשון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נקודת ההכרעה: ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (רביעי) הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה בהשתתפות שר הביטחון, סגן הרמטכ"ל, ראש המל"ל, ר' השב"כ ובכירי מערכת הביטחון. יש לציין כי הישיבה הייתה בהעדרות הרמטכ"ל ששהה בארה"ב הרמטכ"ל ינחת בארץ לאחר טיסה דחופה בסביבות השעה 17:30.

    לאחר הערכת המצב הביטחונית, נפגש ראש הממשלה עם ראשי רשויות בעוטף עזה.

    WhatsApp Image 2018-10-17 at 15.26.45

    ראש הממשלה אמר בתום הערכת המצב הביטחונית: ״סיימתי עכשיו הערכת מצב עם ראשי צה"ל וצמרת הביטחון. ישראל רואה בחומרה רבה את ההתקפות עליה בגדר, על עוטף עזה, על באר שבע – בכל מקום. אני אמרתי בפתח ישיבת הממשלה השבוע שאם ההתקפות הללו לא ייפסקו – אנחנו נפסיק אותן.

    אני רוצה לומר לכם היום – ישראל תפעל בעוצמה רבה״.

    ראש הממשלה סייר בחמ״ל אוגדת עזה שם פגש את תצפיתניות החמ״ל שזיהו הבוקר את חוליית השיגור שסוכלה ע״י צה״ל והביע הערכה לעבודת ופעילות החמ״ל באוגדת עזה.

    בתום הסיור באוגדת עזה, נפגש ראש הממשלה במועצה האזורית שדות נגב עם ראשי רשויות בעוטף עזה: תמיר עידאן ראש מועצת שדות נגב, אלון דוידי ראש עיריית שדרות, יאיר פרג׳ון ראש מועצת חוף אשקלון, אלון שוסטר ראש מועצת שער הנגב וגדי ירקוני ראש מועצת אשכול.

    WhatsApp Image 2018-10-17 at 15.26.44



    0 תגובות