ליצמן בכנס הוקרה לעסקני הרפואה: "אות כבוד לציבור החרדי"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן בכנס הוקרה לעסקני הרפואה: "אות כבוד לציבור החרדי"

    בכנס הוקרה ליועצי ועסקני הרפואה החרדיים, אשר נערך על ידי בית החולים "הדסה" שיבח סגן שר הבריאות ליצמן, את היועצים הרפואיים: "מרגש אותי לראות כאן נציגי כל הארגונים שמטרתם רק אחת. הצלת חיים"

    השר יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות השתתף היום (שלישי) בכנס הוקרה ליועצי ועסקני הרפואה במגזר החרדי. את הכנס ערך בית החולים "הדסה" בירושלים, בהנהלת ד"ר רוטשטיין מנהל בית החולים שניצח על הערב. ליצמן נאם באירוע סיפר על הדרך בה בית החולים נכנס לתהליך ההבראה "אם אין הדסה אין ירושלים".

    דברי סגן שר הבריאות בועידת הדסה לרפואה וחסד: "עולם הרפואה בשונה מהפוליטיקה מתאפיין בשיתוף פעולה הדדי בין האישים והנציגים. מרגש אותי לראות כאן נציגי כל הארגונים שמטרתם רק אחת. הצלת חיים. סיוע ועזרה לכל פונה, כל אחד בדרכו, בתחומו, וכולם יחד רתומים למשימה זו".

    "תחום יועצי הרפואה ועסקני החסד הינו מיוחד בתחום הבריאות. זהו אות כבוד לכם ולציבור החרדי. אתם גורמים לקידוש השם שאין כמוהו".

    "הדסה עשתה כברת דרך חשובה בשנים האחרונות. מעמידה על סף תהום תקציבי וסכנת קריסה, ברוך השם הדסה החלה לעלות לדרך המלך. הודות להתגייסותו של המנכ"ל פרופ' זאב רוטשטיין. מאז שהוא כאן הדסה החלה לחזור לעצמה ולפריחה שלה".

    "זה לא היה קל. זה לא היה פשוט. נדרשנו לכוחות מיוחדים, משרד הבריאות בראשותי לקח אחריות על הדסה ויחד עם החלפת ההנהלה הובלנו חריש עמוק לטובת בית החולים שהינו מהמפורסמים והמובילים בעולם".

    "ידעתי לאורך כל הדרך שאסור לותר על הדסה. אם אין הדסה אין ירושלים. זהו עוגן רפואי מרכזי בעיר ירושלים ולא רק. המשימה עוד לפנינו ויש צורך להמשיך לפתח את הדסה בכל דרך ואני עוקב אחר ההישגים החשובים שהדסה מקדם".

    "בימים אלה הודענו על פעילות סל התרופות 2019. זכיתי להגדיל את תקציב הסל באופן דרמטי וגם השנה נביא בשורה וחמלה לציבור החולים, ובמיוחד לחולים במחלות קשות. אני מאחל לכם המון בריאות ובהצלחה".



    0 תגובות