חמאס עם הפנים למלחמה: שער צבאי נפרץ ונשרף במהלך ההתפרעויות

    יעקב גפן 5 Comment on חמאס עם הפנים למלחמה: שער צבאי נפרץ ונשרף במהלך ההתפרעויות

    במהלך ההתפרעויות בגבול עזה, מחבלים פרצו את הגדר ושרפו את השער הצבאי "טייגר". עם פתיחת המהומות, מחבלים השליכו מטענים, רימונים ובקבוקי תבערה אל עבר כוחות צה"ל. לפי דיווח ערבי מהרצועה צה"ל מגיב בירי כבר אל עבר המחבלים. גורם בצה"ל: "לא הייתה חדירה מעבר לגדר, מדובר בפיצוץ מטען"

    פריצת השער היום
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמאס ממשיך להסלים את המצב: היום (שלישי) זרם גדול של מתפרעים החלו להגיע מעזה לדרום הרצועה, לכיוון 'דיר אל-באלח'. במהלך הפרות הסדר היומיות החלו המחבלים לזרוק רימונים, בקבוקי תבערה ומטענים לכיוון השער הצבאי "טייגר". חלק מהמחבלים התקרבו אל הגדר והצליחו לחתוך את גדר התיל שעל השער. לפי כלי תקשורת בעזה, כוח צה"ל מגיב בירי כבד אל עבר המחבלים.

    מוקדם יותר היום, משלחת מצרית הגיעה אל עזה, בכדי לקדם את הסכם הפסקת האש, בין ישראל לחמאס. נראה שחמאס לא מעוניין להראות סימנים של שקט לפני אפשרות של הסדרה. המשלחת המצרית שהגיעה בראשותו של ראש המודיעין המצרי, אמורה להמשיך לרמאללה וישראל.

    גורם בצה"ל מוסר: כי לא הייתה חדירה מעבר לגדר ולא שריפת שער, מדובר בהתקהלות של 150 איש. במהלך ההתפרעויות היה פיצוץ מטען ותו לא.

    WhatsApp Image 2018-10-16 at 17.54.51

    שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום, כי הגיעה שעת ההכרעה וחמאס צריך לשלם על מעשיו. לעומתו חבר הקבינט שר הפנים אריה דרעי, אמר בראיון לתקשורת: כי אין צורך להגרר לפרובוקציות של חמאס, המעכה העיקרית היא בצפון ולא בלונים וצמיגים בדרום, אבו מאזן מעוניין שישראל תלחם בחמאס, אבל עדיף לנו להכיל אצ האירועים שאין בהם נפגעים בנפש.

    WhatsApp Image 2018-10-16 at 17.54.51(1)



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אז מה קרה "תכילו" במסגרת ההכלה הרופסת של המדינה ההומניטרית הזו, ולבנתיים החמאס אוכל אותנו בלי מלח במסגרת "האכלה" שלו.
      בושה וחרפה!!!

    2. 2

      מצחיקקקקקקקקקקקקקקק…