נשיא המדינה: "הדגל מאיים להיקרע" ראה"מ; "יש לנו מדינה מגניבה"

    איתי גדסי No Comments on נשיא המדינה: "הדגל מאיים להיקרע" ראה"מ; "יש לנו מדינה מגניבה"

    מושב החורף נפתח בסערת שאלת הקדמת הבחירות, ראש הממשלה אכן נתן נאום בחירות שמונה את כל ההישגים ולא מפסיק לעקוץ ולתקוף את הצד השמאלי בכנסת. יו"ר האופוזיציה ציפי לבני תקפה את הממשלה והזכירה את עננת כתב האישום, המונח לפתחו של ראש הממשלה

    ראש הממשלה נכנס למליאה היום צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוזרים לעבוד: מליאת הכנסת קיימה אחר הצהריים (שני) ישיבה חגיגית שציינה את פתיחת המושב החמישי של הכנסת העשרים. בישיבה נשאו דברים יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה ציפי לבני.

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזהיר כי גם במושב האחרון של הכנסת העשרים "הכנסת לא תהפוך לא לשוק ולא לקרקס. אני מבקש מכולכם להמשיך ולכבד את הדרישה הזו, ומודיע שבמקרים שבהם לא כך יהיה – נאכוף זאת ואם נצטרך להטיל סנקציות על חברי כנסת? נטיל אותן! וועדת האתיקה תצטרך לעבוד שעות נוספות? היא תעבוד!".

    נשיא המדינה ראובן ריבלין פתח את נאומו בכך ש"מדינת ישראל ממשיכה לעשות את דרכה, בחוכמה ובאחריות, במים סוערים וכמעט בכל תחום -מדינת ישראל עולה ופורחת", אך אמר כי "התחושה היא שכל צד מושך בחבל והדגל מאיים להיקרע".

    .

    ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו הקדיש את נאום פתיחת המושב של הכנסת לסיכום העשור האחרון של מדינת ישראל. ראש הממשלה קרא לחברי האופוזיציה להתעשת ולהפסיק את ההתקפות כנגד חוק הלאום בצורה מוגזמת שמוציאות את דיבתה של ישראל בעולם, כדבריו.

    "יש לכם זכות מלאה לבקר ולהציע שינויים – ביקורת עניינית היא דבר הכרחי בדמוקרטיה. פאשיסטית? אפרטהייד? יש כאן חופש ביטוי מלא במדינת ישראל ושום דבר לא יקרה לכם כשאתם אומרים את האמת על הזכויות של מדינת ישראל".

    יו"ר האופוזיציה חה"כ ציפי לבני אמרה בתחילת נאומה כי "טרם יעמוד ראה"מ בפני כתב אישום פלילי, היא מניחה כאן במליאה כתב אישום ציבורי כשהממשלה הפכה לאופוזיציה למוסדות המדינה הדמוקרטית, מערכות המשפט ואכיפת החוק ולתקשורת החופשית".

    .

    .



    0 תגובות