אין מחלוקת? ליברמן על החלטת ה"מועצת": "החלטה חכמה"

    איתי גדסי No Comments on אין מחלוקת? ליברמן על החלטת ה"מועצת": "החלטה חכמה"

    שר הביטחון ליברמן אמר בפתח ישיבת סיעתו כי הוא רואה בהחלטת מועצת גדולי התורה אמש, החלטה חכמה ו"כל מי שחיפש תירוץ להקדים את הבחירות יצטרך לחפש תירוץ אחר"

    ליברמן צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן דיבר בפתח ישיבת סיעתו, ישראל ביתנו, והתייחס לחוקים בהם יתמקד במושב החורף הקרוב.

    "סיעת 'ישראל ביתנו' בכנסת תתרכז בחקיקה בלפחות ארבעה חוקים שהם חוקים מאוד חשובים, עקרוניים מבחינתנו, ואני אזכיר אותם. ארבעה חוקים מרכזיים שבהם אנחנו נתמקד בפעילות הפרלמנטרית שלנו: החוק הראשון הוא ביטול קיצור מאסר לאסירים ביטחוניים – לא יהיה יותר שליש לאסירים ביטחוניים בתוך מדינת ישראל. חוק הפיקדון – אנחנו חושבים שאין שום סיבה שאותו חייל משוחרר לא יוכל להשתמש בפיקדון לפי ראות עיניו, אלה אנשים מספיק בוגרים, אם סמכנו עליהם שהם יכולים להגן על מדינת ישראל, על אזרחי ישראל, אז בטח ובטח הם ידעו איך להשתמש בפיקדון שלהם. חוק עונש מוות למחבלים – שהועבר בקריאה טרומית, על פניו כולם אומרים שהם תומכים, כולם הצביעו במליאה בעד ועדיין עושים הכל על מנת לתקוע אותו אי שם בכל מעמקי הבירוקרטיה שלנו והקבינט שלנו".

    ליברמן התייחס לחוק הגיוס ואמר: "נתמקד גם בחוק הגיוס. אני מקווה שאנחנו נשלים את החקיקה. שמעתי אתמול את ההחלטה של מועצת גדולי התורה ואני חייב לציין שההחלטה שקולה, חכמה, אחראית וכל מי שחיפש תירוץ להקדים את הבחירות יצטרך לחפש תירוץ אחר".

    "אני לא עוסק בפוליטיקה, אני עוסק בביטחון. מי שרוצה להתעסק בפוליטיקה שיתעסק בפוליטיקה. גם בנושא חוק הגיוס – מי שרוצה להתעסק בפוליטיקה שיתעסק בפוליטיקה. אנחנו באמת ראינו את כל ההתלהמות התקשורתית, שחיכו אתמול שיהיו ברקים ורעמים. סך הכל כולם מתנהלים בצורה אחראית, שקולה, וזה מה שחשוב. כל אלו שרוצים להתעסק בפוליטיקה – אני מאחל להם הצלחה. ולכן אני כן בטוח שאנחנו נצליח לעבור בשלום גם את חוק הגיוס וברור שזה לא יהיה סיבה למשבר קואליציוני ולא לעזיבת הקואליציה, גם אם הח"כים החרדים יצביעו נגד".



    0 תגובות