בנט: "בשמאל הקיצוני מנסים להדיר כל סממן של מסורת יהודית"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "בשמאל הקיצוני מנסים להדיר כל סממן של מסורת יהודית"

    בכנס של מפלגת הבית היהודי אמר שר החינוך "נתניהו יהיה ראש הממשלה, השאלה היא אם נשמור על ממשלה ימנית או שימשכו אותה שמאלה", בנט הוסיף: "היום יש לנו כוח בכלכלה במשפטים ובחינוך"

    חזרנו לקדמת הבמה. השר בנט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) התקיים כינוס ועידת המרכז של מפלגת 'הבית היהודי' לקראת הבחירות המקומיות ואישור מספר תיקונים בחוקת המפלגה.

    שר החינוך התייחס לקמפיין ההדתה ואמר "יש ניסיון בשמאל הקיצוני להדיר מהציבוריות הישראלית כל סממן של מסורת יהודית. אני כשר חינוך רוצה שכל ילד וילדה יכירו את המסורת, את הסיפורים, שידעו מי היו חז״ל, שיעשו אמא ואבא של שבת".

    בהמשך התייחס השר לבחירות "הבחירות הבאות אינן על מי יהיה ראש הממשלה הבא, הוא יהיה בנימין נתניהו.  השאלה היא האם הבית היהודי ינצח וימשוך ימינה כך שתהיה ממשלת ימין או ששאר המפלגות ימשיכו למשוך מרכז-שמאלה".

    עוד הוסיף בנט: "הצלחנו בהרבה דברים: הקמנו פקולטה לרפואה באריאל, הסטנו את מערכת המשפט לכיוונים שמרנייים יותר, הקמנו אוניברסיטה שאיננה מתוקצבת כדי לפתוח תחרות, ביטלנו את מל"ג יו"ש – היום יש מל"ג אחד למדינה אחת".

    בנט הודה שלא הכל הצליח: "אבל גם בחלק מהמקרים איננו מצליחים. השאלה בבחירות הבאות היא האם תהיה לנו ממשלת ימין עם ערכים שאנחנו מאמינים בהם, או שנצביע ימין ונקבל שמאל".

    בנט ציין את המהפך בציונות הדתית: "במשך שנים הציונות הדתית לא הייתה חזקה מספיק. היום יש לנו יד על ההגה בחינוך, בכלכלה, במשפטים. לכן אנחנו צריכים כוח כדי להיות השותפים הדומיננטיים בממשלה הלאומית הבאה".

     



    0 תגובות