לראשונה • פינדרוס: "מרן שר התורה יגיע לעצרת הבחירות באלעד"

    יעקב גפן 1 Comment on לראשונה • פינדרוס: "מרן שר התורה יגיע לעצרת הבחירות באלעד"

    "בניתי לציבור הספרדי עשרות מוסדות בביתר" מצהיר פינדרוס על ההישגים שהביא לציבור הספרדי בעיר ביתר ומוסיף "הבאתי לבחירת עיר ספרדי בביתר". הראיון של המועמד לראשות אלעד ל'מהדורה המרכזית'

    יגיע לאלעד בפעם הראשונה. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות העיר אלעד מטעם ש"ס ו'דגל התורה' יצחק פינדרוס התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. פינדרוס התייחס לקשריו עם הציבור הספרדי עוד בהיותו ראש עיריית ביתר ונשק יום הדין שמכינים לקראת העצרת הבחירות הגדולה באלעד.

    הראיון נפתח בסוגיית מקום מגוריו של פינדרוס, וכתוצאה מכך העתירות של תושבי אלעד נגדו: "כל העתירות נגדי הם מעשה ידם של אנשים חרדים שמתכסים תחת ראש הבית היהודי. מעולם לא נהגו כך בציבור החרדי, אבל השבתי לכל העתירות. החוק לא מחייב את ילדי לעזוב את מקום לימודיהם בירושלים ולעבור לאלעד. גם שהייתי ראש עיריית ביתר, ילדיי למדו בירושלים".

    נשק יום הדין, כינוס עם מרן שר התורה ומרן חכם שלום כהן באלעד: "אנחנו מתכננים עצרת בחירות, ומרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי יכנס לעיר וישתתף בעצרת. אני קורא לכל אחד להישמע לרבותיו. מי שרבותיו אומרים לו להצביע לרב פרוש חייב לעשות זאת. אם כל אחד ישמע לרבותיו, אבחר לראשות העיר".

    פינדרוס מצהיר כי הוא בנה עשרות מוסדות ספרדים בהיותו ראש עיריית ביתר: "בביתר זכיתי לתמיכה של כל הציבור הספרדי. אלא שהרב פרוש רץ לבית של מרן הרב עובדיה לכן ברגע האחרון ש"ס לא תמכה בי. מרן הרב אלישיב היה מעורב בעניין. אני בניתי בביתר עילית עשרות מוסדות ספרדיים, בתי דין, ודאגתי לבחירת הרב הספרדי של ביתר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לשמוע לקול הרבנים חד וחלק