חשד לפיגוע ביולוגי: 4 בני משפחה מביתר נפגע ופונו לבית חולים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חשד לפיגוע ביולוגי: 4 בני משפחה מביתר נפגע ופונו לבית חולים

    מעטפה אטומה שהגיעה אל משפחה בביתר עלית גרמה לבהלה גדולה | חומר לא מזוהה שנשלח במעטפה, גרם לפגיעה בארבעת בני המשפחה שחשו ברע | הופעלה פקודת 'וניל שחור' למקרי פיגוע ביולוגי | הרחוב נחסם לתנועה והמעטפה נשלחה לבדיקת מעבדה

    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשד לפיגוע אנטרקס: שני צוותי כיבוי בליווי רכב ניטור הגיעו היום (ראשון) מטפלים כרגע בשני מעטפות חשודות עם אבקה ברח הרבי מזוועהיל בביתר עילית. הופעלה פקודת "וניל שחור" למקרים בהם יש חשש לפיגוע ביולוגי.הצוותים כרגע סגרו את הרחוב משני צדדיו והבניין פונה, מספר דיירים טוענים על צריבה ומטופלים בזירה.

    מאיחוד הצלה נמסר: ארבעה בני משפחה (אם ובתה כבת 20, נער כבן 17, וילד כבן 7) טופלו ע"י חובשי איחוד הצלה ביתר לאחר שחשו ברע לאחר פתיחת מעטפה עם חומר שאינו מזוהה, בשלב זה מצבם מוגדר קל והם פונו להמשך טיפול בבי"ח 'שערי צדק'. צוותי כיבוי פועלים במקום.

    יחידת החבלה במחוז ש"י, אספה את המעטפה לבדיקות במעבדה לחומרים מסוכנים בנס ציונה.

    החשש באירוע המדובר כי ייתכן ונשלחה מעטפה עם חומר ביולוגי, מי שנחשף לחומר יכול להיפגע ממחלת האנטרקס או גחלת בעברית. מחלה זיהומית שעוברת דרך הנשימה של אותה אבקה מסוכנת ויכולה לגרום למוות. בארה"ב בשנת 2001 הותקפו מספר תושבים במעטפות אטומות שהכילו חומר מסוכן, כתוצאה מכך 5 נהרגו. יש לציין כי בטיפול מהיר של הנפגעים סיכויי ההחלמה גבוהים מאוד.



    0 תגובות