ארדואן נכנע לטראמפ: הכומר האמריקאי שוחרר וטס לארה"ב

    יעקב גפן No Comments on ארדואן נכנע לטראמפ: הכומר האמריקאי שוחרר וטס לארה"ב

    נשיא ארה"ב הודה לטורקיה ולארדואן על שחרור הכומר, והודיע שאין שום הסכם על טורקיה על השחרור. ארדואן הודיע: "כי השחרור הוא החלטה עצמאית של בית המשפט ומקווה שהיחסים יחזרו להיות טובים". הערב הכומר אמור לנחות בארה"ב ולהפגש עם טראמפ בבית הלבן

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארדואן נכנע: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודה הערב (שבת) לטורקיה על החלטתה לשחרר את הכומר האמריקני אנדרו ברנסון לאחר שנתיים של מעצר בטורקיה. טראמפ הכחיש כי שחרור הכומר לא הותנה בשום תנאי כנגד וושינגטון. ארדואן מיהר להוציא הודעה בנ נכתב, כי שחרור הכומר ברנסון אינו נעשה בשל לחץ של ממשל או נשיא, מדובר בהחלטה עצמאית של בית המשפט בטורקיה.

    בהתייחסו לשחרורו של הכומר היום כתב נשיא ארה"ב: "אני לא עושה עסקאות כשזה נוגע לשבויים. עם זאת, אכן הייתה הערכה גדולה מצד ארה"ב, שתוביל ליחסים טובים, אולי אפילו נהדרים, בין ארה"ב לטורקיה!". בהודעה הודה טראמפ לארדואן באופן אישי. ברנסון אמור לנחות הערב בארה"ב ולנסוע מיד לפגישה עם טראמפ בבית הלבן.

    נשיא טורקיה הנכנע רג'יפ ארדואן השיב להודעת נשיא ארה"ב טראמפ: "אדוני הנשיא היקר, כפי שתמיד אמרתי, מערכת המשפט הטורקית קיבלה את ההחלטה הזו באופן עצמאי. אני מקווה שארה"ב וטורקיה ימשיכו את שיתוף הפעולה".



    0 תגובות