בדיון: הענקת עיטור הגבורה לארי פולד הי"ד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בדיון: הענקת עיטור הגבורה לארי פולד הי"ד

    ועדת משנה שמינה המפכ"ל רוני אלשיך דנה בהענקת עיטור גבורה לקדוש ארי פולד הי"ד שפעל בצורה הירואית בעת שנדקר על ידי מחבל בצומת הגוש לפני כחודש

    הקדוש ארי פולד הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וועדת המשנה שמינה המפכ"ל לבחינת הענקת עיטורים וצלש"ים, התבקשה לדון באפשרות להעניק עיטור אזרחי לארי פולד הי"ד. וועדת המשנה התכנסה לדון בנושא על פי התבחינים למתן עיטורים ותעביר את המלצתה לראש אגף משאבי אנוש, ניצב גילה גזיאל, העומדת בראש וועדת העיטורים הראשית.

    לאחר שוועדת העיטורים תעיין בחומר ובהמלצת וועדת המשנה, היא תעביר את חוות דעתה למפכ"ל המשטרה להחלטתו, אם להעניק עיטור, ואם כן- איזה סוג של עיטור ראוי להעניק בסיטואציה זו.

    יצוין כי צל"ש ועיטורי המופת והאומץ לשוטרים ולאזרחים, תלויים בהחלטת מפכ"ל משטרת ישראל שמוסמך להעניקם, עיטור הגבורה הוא העיטור הנדיר והחריג מכולם וניתן במקרים של גבורה עילאית ויוצאת דופן, עד כה בכל ההיסטוריה של משטרת ישראל הוענקו רק שני עיטורי גבורה, עיטור זה מוענק על ידי השר לבטחון הפנים אם התקבלה המלצת מפכ"ל כזו לאחר, השלמת עבודת הועדות. לאחר שוועדת העיטורים הראשית בראשות ר' אמ"ש תקבל לידיה את המלצת וועדת המשנה ותדון בנושא, היא תעביר כאמור, את המלצתה למפכ"ל. עד כה טרם התקבלה כל החלטה בנושא.



    0 תגובות