דגן: "צה"ל צריך לנקום"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דגן: "צה"ל צריך לנקום"

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב לפיגוע בחטמ"ר שומרון: "די לטיפול הכירוגי – קורא לצה"ל לבצע פעולות תגמול"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב לפיגוע בחטמ"ר שומרון בו נפצעו שניים, חייל ואזרחית, ואומר: "מדובר בפיגוע שבו מחבל ערבי נאלח דקר חייל שעמד כאן בטרמפיאדה ושמר על הטרמפיאדה בצומת חטיבת שומרון שהיא הצומת המרכזית של יישובי גב ההר בלב השומרון. החייל נפצע כנראה בפלג הגוף התחתון, אזרחית נוספת – תושבת – נפצעה כנראה מרסיסים של ירי של חיילים כנראה על אותו מחבל נתעב".

    דגן הוסיף: "אני רוצה לומר מכאן אמירה ברורה ופשוטה אנחנו לא נקבל ולא נסכים לקבל מצב של טפטופי טרור, זליגה של טפטוף ועוד טפטוף ועוד טפטוף, אנחנו חצי מיליון אזרחים שמתגוררים ביהודה ושומרון, אנחנו זכאים לביטחון כמו בכל מקום אחר במדינה. אני קורא לראש הממשלה להורות לצה"ל היום לבצע פעולות תגמול צבאיות של צה"ל כנגד בסיסי הטרור מהרשות הפלסטינית, תם עידן הטיפול הכירוגי צה"ל צריך לפעול כנגד הרשות הפלסטינית שמממנת ומסיתה ומשלחת אותם".

    לדבריו: "ראש הממשלה צריך להורות על 1,000 יחידות דיור חדשות היום בשומרון בכל מקום שבו מנסים להכניע אותנו, לכתוש אותנו ולהבריח אותנו על ידי פיגועי טרור, אם זה באזור התעשייה ברקן צריך להקים אזורי תעשיה חדשים ואם זה כאן בצומת חטיבת שומרון צריך להקים 1,000 יחידות דיור בגב ההר זו התשובה שתגדע להם את המוטיבציה. אדוני ראש הממשלה, אני דורש ממך להנחות לצה"ל לשנות כיוון ולפעול כנגד הרשות הפלסטינית כמו במלחמה".



    0 תגובות