החלום של דדיה התגשם: דואט עם יניב בן משיח • האזינו

    דוד קליגר 18 Comment on החלום של דדיה התגשם: דואט עם יניב בן משיח • האזינו

    צמד הסופר-סטארים המצליחים איציק דדיה ויניב בן משיח בסינגל חדש, בלדה יפה ומרגשת בשם 'אלוקי נשמה' מתוך אלבומו הקרב של איציק דדיה. לחן: איציק דדיה, עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר והיוצר איציק דדיה פותח את עונת החורף עם סינגל חדש בלחנו בשם 'אלוקי נשמה' מתוך אלבומו שיצא בקרוב. לביצוע המיוחד, צירף אליו איציק את ענק הזמר יניב בן משיח, לדואט משותף המשלב בצורה מיוחדת את הקולות האדירים של שני הווקאליסטים המוכשרים.

    בשונה משיריו הקודמים שכתב והלחין, הפעם חוזר איציק אל "המקורות" ומוציא בלדה מרגשת, כאשר יניב בן משיח בקולו האדיר משלים את החוויה המוסיקלית המיוחדת. כאמור, מילות השיר הם מהתפילה 'אלוקי נשמה' הנאמרת בכל בוקר, הלחן הוא של איציק דדיה ועל ההפקה המוזיקלית אחראי המוזיקאי תמיר צור.

    עבור איציק דדיה מדובר בחלום מקצועי שמתגשם, "בשבילי, יניב הוא אמן ענק וגדלתי עליו מגיל צעיר. הייתי קורא לו "אב התפילות" שלי", מספר איציק דדיה. "הצורה שבה יניב מגיש שיר, היכולת שלו לבטא את הרגש במילים בקולו המיוחד, היא מופלאה. כבוד גדול עבורי לשתף איתו פעולה בשיר שלי".

    יניב בן משיח מברך גם הוא על שיתוף הפעולה, "אני מאוד מעריך את איציק דדיה כזמר, אומן ויוצר. זאת זכות בשבילי להעניק כבוד לדור הצעיר במוזיקה הטובה שלנו. אני מאחל הצלחה לאיציק ובטוח שהשיר שלנו יגע לקהל שלנו בדיוק בתוך הלב..".



    18 תגובות

    מיין תגובות
    1. 18

      יניב זמר מספר אחד בעולם מאדם הראשון ועד ביאת גואל צדק

    2. 17

      הזוי!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 16

      וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

    4. 15

      סתם בחיין היניב בן משיח דדיה הכי טוב????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    5. 14

      איציק כפרה עליך איזה שיר פגז הכול שלך הכי יפה בעולם אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד

      1. גם אני בעד אין על איציק העולם תותח אין אלוף העולם וכל מי שמקנא שיוכל תלב איציק חיים שלי בלבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
        וגם יניב זמר אלוף מאמת

    6. 13

      איציק שר פי 100 יותר יפה מיניב. גם בקול גם בסיסולים וגם במודולציות!!!!!!!!!
      איזה לחן מטורף!!!!!!
      איציק אתה ענק!!!!! אתה הזמר שאני הכי אוהבת לשמוע בזאנר המזרחי- ישראלי- פופ!!!!!!!!!!

      1. מיבחינת ביצועים יניב יותר טוב מדדיה בכיס הקטן אולי בקול לדדיה יותר יפה לכל אחד יש משהו יפה אני אוהב יותר את יניב יותר מיקצועי הכל באהבה ובחיבה לא צוחקים אל אף אחד

    7. 12

      אתם מבלבלים תמואך יניב שר מטורף ללא זיופים בנוסף לקולו היחודי הצלול פשוט מטורף

    8. 11

      שימו לב איך יניב עולה לטונים גבוהים

    9. 10

      שיר מושלםםםםם ביצוע פצצה של שתי אלווופים איציק דדיה אין עליך אתה שר מושלם וכובש וגם יניב מספר 1 מאלףףףף
      והבנתי נכון שאיציק הוציא אלבום או מוציא????

    10. 8

      וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
      מושללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
      ואדייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    11. 7

      אין על יניב בעולם פשוט ביצוע מושלם!!!