פתיחת מטה "דגל" בירושלים: "במה אשמים ילדי ירושלים החרדיים?" • צפו

    איתי גדסי 1 Comment on פתיחת מטה "דגל" בירושלים: "במה אשמים ילדי ירושלים החרדיים?" • צפו

    חבר הכנסת משה גפני תקף בפתיחת מטה "דגל התורה" בירושלים את היחס לציבור החרדי ולצרכיו בעיר: "מה חטאה ירושלים שהיא עושה אפליה כזו? מה ההסבר שנותנים על האפליה הזו? ילדים קטנים צריכים לסבול בגלל שהם לא חילוניים?"

    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'דגל התורה' פתחה את מטה הבחירות שלה בירושלים בנוכחות המועמדים למועצת העיר וחברי הכנסת של המפלגה, יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב וח"כ יעקב אשר.

    ח"כ גפני יצא במתקפה חריפה על התנהלות העירייה עד כה בנושאים חרדיים וחוסר השוויון ביחס לילדים החרדים וצרכיהם: "אני לא אשכח את הסיור שהיה לנו ברמות. למה? מה חטאה ירושלים שהיא עושה אפליה כזו? מה ההסבר שנותנים על האפליה הזו? ילדים קטנים צריכים לסבול בגלל שהם לא חילוניים? המציאות הזו צריכה להשתנות", קבע גפני.

    גפני הוסיף: "המלחמה היא לא נגד אף אחד, היא למען ילדי קרית יובל ורמות ושכונות כמו גילה ועוד, שסובלים כי הם חרדים ולא זוכים לתנאים בסיסיים רק בגלל שהם חרדיים".

    בנוגע לריצה הנפרדת של 'דגל התורה' בעיר, אמר: "לא ניגרר למחלוקת, נדגיש את הטוב שלנו ובעזרת השם נהיה הסיעה הגדולה ביותר בירושלים. אין שום דיל על תמיכה במשה ליאון תמורת חוק הגיוס ולא על כלום", הבהיר גפני, "אנחנו תומכים בו כי הוא עם מירב הסיכויים לכהן כראש העיר ירושלים וכך בעזרת ה' יקרה".

    גפני הציב יעד: "אנחנו צריכים להכניס את כל ששת הנציגים. אנחנו נקבל שישה מנדטים – נעמוד במשימה הזו. נעמוד על כך שמשה ליאון ייבחר לראשות העיר".

    חבר הכנסת יעקב אשר דיבר על המצוקה החרדית בעיר ועל חוסר היענות לצרכיה: "אולי אחד הסיבות שבעשר שנים האחרונות לא נבנו דירות בירושלים, היא כי לא רצו לבנות גם לחרדים. זה קשה אבל זו האמת. הזוגות הצעירים עוזבים כי הם לא יכולים לרכוש דירה בעיר. הם לא מסוגלים לעמוד ביוקר של הדירות הללו".

    חבר הכנסת אורי מקלב אמר: "אנשי הקהילות רצו והמנהיגים של הקהילות ביקשו את זה. אנחנו יודעים להפעיל מערכת בחירות, יש לנו מועמדים שיכולים להצביע על עשיה רבה שלהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גפני שאפו ענק סוף סוף נראה את הכח האמיתי שלנו