- רדיו קול חי - -

נתניהו בגולן: "החקלאות היא נכס שאסור לוותר עליה"

על הדרך: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ביקרו היום בצפון הגולן. הם התארחו בביתו של ניסים וטורי, באלוני הבשן ונועדו עם המועמד לראשות המועצה האזורית גולן, מר אשכול שוקרון.

ראש הממשלה נתניהו אמר "כי הגולן שלנו ואנו נתמוך בפיתוח הגולן. אני יודע שמה שנשקיע בגולן בראשות אשכול יצליח. תצביעו עבורכם, תצביעו אשכול!"
אשכול שוקרון הודה לראש הממשלה על ביקורו ועל השקט שנשמר בגולן ומאפשר לתושביו להנות משגרת חיים בטוחה.

בנוסף אמר "הגולן שלנו ויישאר שלנו לנצח נצחים, לא נוותר על אף שעל- אנחנו כאן על מנת להישאר! יחד עם זאת, הגולן צריך להתפתח ולהמשיך לקלוט תושבים, לחזק את הקיים הן ברמת הפרט והן ברמת הקהילה. העשור הבא מזמן לנו 4 אתגרים מרכזיים-יצירת מקומות תעסוקה ופרנסה איכותיים לתושבי הגולן, שלצערי, חלקם הגדול נאלץ לסוע רחוק, על מנת להתפרנס. חיזוק ענף החקלאות שנמצא במשבר קשה, ומהווה מקור פרנסה למשפחות רבות. החקלאות בגולן היא נכס חשוב ואסור לוותר עליה".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "פיתוח והעצמת התיירות בגולן כמקור משיכה משמעותי למטיילים מהארץ ומחוצה לה. חיזוק והעצמה של שירותי הבריאות בגולן ובכללם הפעלת מוקד רפואי הפעיל 24/7. אדוני ראש הממשלה, ממשלת ישראל בראשותך, צריכה להמשיך לרכז מאמץ, לקדם תכניות ולהשקיע משאבים, על מנת שהגולן ישגשג ויצליח".

WhatsApp Image 2018-10-08 at 23.03.55(2)

שוקרון אמר לאחר הביקור "ביקורו של ראש הממשלה, השאלות והדיון שהתקיים כאן היום, לצד היכרותי עם גורמי ממשל ודרכי גיוס משאבים יסייעו לנו-המועצה בראשותי והתושבים- להתמודד עם עשור של אתגרים וצמיחה משמעותית של הגולן ולהגיע להישגים חסרי תקדים".