נתניהו: "נמשיך לתקוף בסוריה – פוטין מבין את חשיבות ביטחון ישראל"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "נמשיך לתקוף בסוריה – פוטין מבין את חשיבות ביטחון ישראל"

    ראש הממשלה נתניהו: "הגולן תמיד יישאר בריבונות ישראל כי אחרת אנחנו נקבל את איראן וחיזבאללה על שפת הכנרת" | ראש הממשלה חשף: "איראן וחיזבאללה מנסים כל הזמן להקים כוח מולנו שיפעל נגד הגולן ונגד הגליל. אנחנו מסכלים זאת"

    נמצא את המרצח. ראה"מ בנאומו הערב צילום: לע"מ
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (שני) ביקור ברמת הגולן, במהלכו השתתף בחנוכת 'בית כנסת' באתר הארכיאולוגי 'עין קשתות' ברמת הגולן, בדברים שנשא במקום התייחס לפיגוע הקשה בברקן: "אנחנו מצטערים היום כשאנחנו נפרדים מקים יחזקאל וזיו חג'בי זכרונם לברכה. ה' יקום דמם. אנחנו נתפוס את המרצח המתועב הזה ונבוא איתו חשבון. דמם של אזרחי ישראל לא יהיה הפקר".

    עוד אמר רה"מ נתניהו: "אנחנו רואים היום את מה שקורה מעבר לגבול, את ניסיונות ההתבססות הצבאית של איראן ואת התוקפנות של קנאי הטרור. מול כל אלה נוסיף לעמוד איתנים ונחושים. ישראל בגולן היא ערובה ליציבות המרחב סביבנו. ישראל בגולן היא מציאות מוצדקת שמבוססת על זכויות עתיקות יומין.

    ראה"מ קרא לקהילה הבינלאומית להכיר ברמת הגולן: "ישראל בגולן היא עובדה שהקהילה הבינלאומית חייבת להכיר בה, וכל עוד הדבר תלוי בי הגולן תמיד יישאר בריבונות ישראל, כי אחרת אנחנו נקבל את איראן וחיזבאללה על שפת הכנרת".

    נתניהו חשף בדבריו: "איראן וחיזבאללה מנסים כל הזמן להקים כוח מולנו שיפעל נגד הגולן ונגד הגליל. אנחנו מסכלים זאת וכל עוד הדבר תלוי בי אנחנו נמשיך לסכל זאת".

    "אנחנו נמשיך לפעול בנחישות נגד הניסיונות של איראן לפתח חזית נוספת נגדנו בגולן ובסוריה ואנו נפעל נגד הניסיונות שלה להעביר נשק קטלני לחיזבאללה בלבנון" הצהיר ראש הממשלה לאור איומי מערכת הS300.

    נתניהו התייחס בדבר היחסים המתוחים בימים אלו מול רוסיה: "אני אשוחח על הדברים הללו עם הנשיא פוטין בפגישתי הקרובה איתו. הנשיא פוטין שעמו החלטתי על התיאום הביטחוני החשוב לצה"ל ולצבא רוסיה וכמובן פיתחנו יחד גם יחסים טובים בין רוסיה לישראל."

    עוד הוסיף נתניהו: "אני יודע שהנשיא פוטין מבין את המחויבות שלי לביטחון ישראל ואני יודע שהוא גם מבין את החשיבות שאני מייחס לרמת הגולן, שכולנו מייחסים לרמת הגולן ולמורשת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה. אוהב אותו קשוח