אמסלם: "מערכת שיכורת כוח פתחה בחקירה מה אוכל ראש הממשלה"

    יעקב גפן No Comments on אמסלם: "מערכת שיכורת כוח פתחה בחקירה מה אוכל ראש הממשלה"

    "החוקרים שבאים לראש הממשלה מרוויחים כפול ממנו" תוקף אמסלם את המשטרה "מה אכפת לי אם ראה"מ אוכל 2 סטייקים או שלושה" | בראיון ל'מהדורה המרכזית' מדבר על אמסלם על חוק הגיוס "אם החרדים לא יגיעו להחלטה מלך לבחירות"

    נכנסים לצלחת של ראש הממשלה. יו"ר הקואליציה דוד אמסלם עם ראש הממשלה בישיבת הליכוד צילום: פלאש 90
    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בבית שמש: משפחה חולצה מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) התראיין יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. אמסלם התייחס למשבר 'חוק הגיוס' שיתגבר במהלך פתיחת מושב החורף בכנסת, כתב האישום נגד רעיית ראש הממשלה ועל התמיכה בזאב אלקין.

    בפתח הראיון התייחס לפיגוע רצחני בתעשייה ברקן שהתרחש היום: "אני בשוק מכל אירוע כזה, רוצח חייתי שלוקח חיים של אנשים שהוא עובד איתם" בנוסף "אני סומך עך כוחות הביטחון שימצו את הדין עם המחבל המתועב".

    משבר הגיוס בפתח מושב החורף: "בסופו של דבר שיצאנו לפגרה, עמדה על הפרק סוגיית ח'וק הגיוס', בתוך 'יהדות התורה' לא הייתה הסכמה, לכן לא הצלחנו להתקדם איתו. אנחנו מחכים לתשובה. אם ימשיכו לא להחליט ולא להגיע להסכמה אז נלך לבחירות".

    עוד הוסיף אמסלם "אני לא מבין את החשיבה של החרדים, אם נגיע לדצמבר ללא 'חוק גיוס' כולם יצטרכו להתגייס ממילא כי אין חוק כרגע שפוטר אותם משירות צבאי, לאן הם רוצים להגיע? הם צריכים להגיע להבנה בינם לבין עצמם, אני חושב שצריך להעביר את החוק בהסכמה בלי הסכמה החוק לא שווה, אבל קודם כל החרדים צריכים לגבש עמדה מאוחדת"

    בחירות לירושלים: "אני החלטתי החלטה אסטרטגית בסוגייה הזו, מכיוון שהשר אלקין לא הגיע להבנה עם סניף הליכוד בירושלים ומטבע הדברים שאני רואה כאלה מחלוקות אני הולך אחורה. ראש הממשלה בסוף תמך באלקין ואני יישרתי קו איתו".

    כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה: "יש תחושה של עלבון, אני לא מעלה על דעתי שהיו בודקים איזה ראש ממשלה בעולם, מה הוא אכל? מדהים אותי לאן יורדים כאן. מעון ראש הממשלה הכלכלה של המעון זה על חשבון המדינה, ולמה? מהסיבה הפשוטה, ראש הממשלה מרוויח כ-14,000 ש"ח בחודש. החוקרים שבאים לחקור אותו מרווחים כפול ממנו. מה אכפת לי אם הוא אכל 2 סטייקים או שלושה לאן הגענו".

    עוד הוסיף יו"ר הקואליציה: "בסופו של עניין החוק מאשר לו שהכלכלה על חשבון המדינה, באו שלושה פקידים שמחליטים על דעת עצמם, שיהיה בבית ראש הממשלה מבשלת בשכר של 4,000 ש"ח בחודש ונאשר לה לקנות שניצל ואורז כך מתנהל בית ראש הממשלה? מכאן שורש העניין הגולם קם על יוצרו. הפקידים שולטים במדינה הנבחרים מפחדים מהפקידים".

    אמסלם מציג את הפתרון שלדעתו הטוב ביותר: "אם אני הייתי בא ואומר ראש הממשלה, צריך להרוויח 100,000 ש"ח בחודש כמו מנכ"ל חברה גדולה במשק ותסתדר עם התקציב. אתה בא לבדוק מה הוא אכל ומעמיד את אשתו לדין על אוכל? האבסורד הוא שהחקירות עצמם של המשטרה עלו המון כסף. לדעתי יש כאן מערכת שיכורת כח ששכחה מי הסובב ומי המסובב".

    אבל כן שומעים על שחיתות כל יום במדינה: "אין באמת שחיתות רצינית במנהל המקומי, מערכות שלא נבדקות הם הבעייתיות, בפרקליטות ובמשטרה הם גופים שאינם מבוקרים, שם צריך לבדוק ותראה איזה בעיות יש שם".

    לסיום מטיח אמסלם בפרקליטות: "המדינה עוד מבקשת שלושה שופטים למשפט על אוכל של ראש הממשלה, מה קרה זה תיק רצח? זה רק מראה את המוטיבציה ואת השיגעון שיש כאן".

     

     



    0 תגובות