- רדיו קול חי - -

מרחבים: 2 פועלים איבדו את ההכרה בבור ביוב

היום (ראשון) התקבל דיווח כי במרחב נגב, שני פועלים איבדו את הכרתם בבור ביוב בעומק של כ 6 מטר במושב במועצה האזורית 'מרחבים'. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 2 גברים מחוסרי הכרה.

מדובר ב- 2 פועלים שאיבדו את הכרתם במהלך עבודה בבור ביוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה 2 פצועים, בהם: גבר כבן 60 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וגבר 40 במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

מפקד נגב מערבי סגן טפסר יעקב גבאי סיפר על חילוץ הפצועים: "הגענו למקום זיהינו כי מדובר בשני אנשים שרוויים בקרקעית הבור בעומק כ-8 מטר. לוחמי האש מתחנת אופקים, התמגנו באמצעי מיגון נשימתי וכסא הצלה כאשר הוא מאובטח".

עוד סיפר טפסר יעקב: "לוחם האש רס"ר ניסים ביליה ירד לבור ורתם את הלכוד ה-1, משכנו אותו מעלה ומיד החלנו בפעולות החילוץ של הלכוד השני. כאשר הוצאנו אותם, צוות רפואי החל במתן טיפול ללכודים."

התנגשות בין טרקטור לטרקטורון: במרחב אשר על טרקטורון שהתנגש בטרקטור בכביש 8611 מרגבה לנס עמים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח נהריה גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

שוב נפילה של פועל: במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה ונפגע מחפץ כבד שנפל עליו באתר עבודה במגשימים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר צעיר כבן 21 במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים התחתונות.