ח"כ חזן תוקף: "אין ממשלת ימין בישראל – יש הקפאת בנייה"

    אריאל שרפר 2 Comment on ח"כ חזן תוקף: "אין ממשלת ימין בישראל – יש הקפאת בנייה"

    חזן אף תקף את הפקידות במשרדי הממשלה "שמנסה לתקוע מקלות ומחסומים בעשייה של ראש הממשלה" | בהתייחסו לחקירות ראה"מ מפתיע חזן ואומר: "ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מציאות של ראש-ממשלה על ספסל הנאשמים"

    ח"כ אורן חזן וראה"מ, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הליכוד נגד הליכוד: "מצחיק לשמוע מועמד אחר מועמד בירושלים שיבטיח שישבור את ההקקפאה, איך ייתכן הרי אנחנו ממשלת ימין? אבל כן, האמת היא שיש הקפאת בנייה, עתידה ירושלים להתרחב עד דמשק אומנם אבל עכשיו בקושי עד עיסוואיה, נכון שאין לנו ממשלה טובה יותר אבל צריך לומר את האמת אין כאן ממשלת ימין" כך אומר היום (שלישי) ח"כ אורן חזן (הליכוד) בשיחה עם אריאל שרפר.

    בהתייחסו לוועדה למינוי בכירים, אשר פסלה את המועמדת של נתניהו בשירות הציבורי: יש כאן ניסיון להרוס כל עבודה של ראש הממשלה, הם אלה שפוגעים במדינה והם אלה שפוגעים בדמוקרטיה. יש מחסומים של ממש לעצור כל דבר שהממשלה עושה, נאחל לו שהפקידות תתפקח שגם אם היא רוצה לפגוע לא יכולה לעשות זאת על גבה של מדינת ישראל.

    עוד הוסיף חזן והחמיא לראה"מ: ראש הממשלה הוכיח שגם כמה שיזלזלו בו אי אפשר לקחת ממנו את ההצלחות והנאום באו"ם ורק הוא יכול לנווט את הספינה הזו ששמה מדינת ישראל.

    "יש נטייה לאופוזיציה לפגוע במהלכי הימין ולהפריע לו לשלוט ובמיוחד לרה"מ נתניהו. עם זאת ח"כ חזן מפתיע בהתייחסו לחקירתו הצפויה של רה"מ נתניהו בשישי: "זה מורכב ולא ידוע מה יהיה אך נתניהו יכול להמשיך לעבוד כשהוא נחקר- אבל מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מציאות של ראש-ממשלה על ספסל הנאשמים"

    חזן בלשונו הציורית סיים את דבריו ואמר: לא ייתכן שיבוא עורך דין בן 2.5, שבקושי צמח לו זקן על הפרצוף ויחקור את ראש הממשלה וישפיל אותו, מדינת ישראל לא בנוייה למראות הללו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אמת חולה עליך חזן

    2. 1

      אורן חזן מזמן כבר הפך להיות הבדיחה של המדינה ממש ליצן החצר של הכנסת