ליברמן: "מה עם הסכם בנט – דעאש?"; בנט: "מדיניות שמאלנית"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "מה עם הסכם בנט – דעאש?"; בנט: "מדיניות שמאלנית"

    שר הביטחון ליברמן תוקף את שר החינוך בנט "חבל ששר החינוך לא מדבר על הסכם בנט – דאעש. אמרתי בעבר – אני לא מאמין בשום הסכם עם חמאס" | בנט: "מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית; חמאס נעשה חצוף; הגיע הזמן למדיניות ברזל ימנית"

    בנט וליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמות בנט ליברמן. שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף את שר החינוך נפתלי בנט על רקע אמירותיו בנושאי ביטחון. "מדינת ישראל נמצאת בתחתית הסולם בנושא החינוך בתקופתו", אמר ליברמן בריאיון לגלצ והוסיף: "הוא מוכן להקריב את הביטחון כדי להרוויח מנדט אחד".

    לדברי השר, "חבל ששר החינוך לא מדבר על הסכם בנט – דאעש. אמרתי בעבר – אני לא מאמין בשום הסכם עם חמאס או הסדרה עם הארגון. יש מגעים, אני לא מאמין בהם ולא חלק מהם. הצעתי מה לעשות מול חמאס מול חברי הקבינט, ודווקא שם ראיתי שנפתלי בנט אומר בדיוק הפוך ממה שהוא אומר בציבור. זה הכל דברים קטנים".

    שר החינוך וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, נפתלי בנט השיב לליברמן: "אני מצפה מהשר ליברמן לתקוף את חמאס ולא אותי. מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית. הוא מושך את כל הממשלה שמאלה. חמאס נהיה חצוף יותר מיום ליום".

    לדבריו: "מהרגע הראשון קבעתי שצריך לירות במשגרי עפיפוני הנפץ, ובמקום זאת ליברמן מבליג ומשדר חולשה. מי שמשגר בלון עם מטען נפץ הוא מחבל שיש לחסלו ולא 'ילד תמים'. בשל מדיניות החולשה של ליברמן חמאס נעשה חצוף יותר מיום ליום. בימים האחרונים מחבלי חמאס משגרים מאות (!) בלוני תבערה ונפץ מעל תושבי ישובי עוטף עזה; מחבלים מפרקים גדר, משליכים מטענים ורימונים ויוצאים משם ללא שריטה".

    בנט אמר: "הגיע הזמן למדיניות ברזל ימנית".



    0 תגובות