לפידות: "חבל שלי לא ביטלו את האירוע" • צפו

    איתי גדסי No Comments on לפידות: "חבל שלי לא ביטלו את האירוע" • צפו

    במהלך הופעה בתל אביב, התייחס הזמר ישי לפידות לכך שעיריית ת"א איימה לבטל את שמחת בית השואבה בהשתתפות מרן הראשל"צ הגר"י יוסף: "תל אביב תחזור לעצמה, וליראי ה' יתנו לחיות בארץ הזאת"

    צילום: מנדי אור
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הופעה אתמול בתל אביב בהשתתפות יו"ר ש"ס בעיר נתן אלנתן התייחס הזמר ישי לפידות לכך שעיריית תל אביב כמעט וביטלה את אירוע שמחת בית השואבה מחר בהשתתפות מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף. לבסוף האירוע הועבר לעולם סגור שם יתאפשר לקיימו על פי ההלכה.

    "האמת שקצת נפגעתי השבוע כשלא פסלו גם את האירוע שלנו, מה זה אנחנו לא בסדר, למה אותנו לא פסלו", אמר לפידות. "אבל רבותי, ועכשיו ברצינות, סגן ראש העיר (אלנתן) לפני חודשיים הקראתי אצלי בתוכנית ב"קול חי" כרזה שחתום עליה ראש העיר, תכף אני יגיד לכם מה שמו, ובה כתוב שכיוון שתל אביב היא העיר העברית הראשונה ועיר עברית זה עיר יהודית אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לסגור את כל החניות בשבת, שאף בית עסק לא יהיה פתוח".

    "כך היה ראש עיר, תכף אני יגיד לכם מה שמו וזה לא ראש עיריית בני ברק וזה לא ראש עיריית ירושלים, זה היה מאיד דיזנגוף שחתום על כרזה גדולה המבקשת לסגור…" ואז קוטע אלנתן את לפידות ומציג לו עותק מהמסמך המקורי.

    "זה לא ייאמן, כמה שנים סך הכל? מה זה שבעים שנה. קשה מאוד לקרוא אבל זה מודעה עירונית מספר 36 נגד חילול שבת בפרסיה". לפידות עובר לקרוא מהמכתב עליו חתום דיזנגוף, "אני רק יקריא לכם את הסוף, אחרי שיש את כל האזהרות והבקשות מתושבי העיר לשמור את השבת, אז כתוב שימרו את השבת והיא תשמור עלינו".

    לסיום אומר לפידות "אז גם לראשי עיר שאינם דתיים ואינם חרדים גורמים לנו להתגעגע, אבל בעזרת ה' העיר תל אביב תחזור לעצמה ומה שנקרא ואומרים חיה ותן לחיות גם ליהדות הדתית והחרדית וליראי ה' יתנו לחיות בארץ הזאת".

    הדברים נאמרו באירוע של מוסדות "שער אשר" שאירחו אמש בדרום תל אביב את 'מועצת השירה היהודית' עם הזמר ישי לפידות לשמחת בית השואבה שמחה במיוחד.



    0 תגובות