צפו: מיזם שירת ההמונים של וינברג, נחשוני וישיבת רש"י

    קלמן טלר 11 Comment on צפו: מיזם שירת ההמונים של וינברג, נחשוני וישיבת רש"י

    לא כל שיר זוכה לכזה ביצוע: אהרל'ה נחשוני ואברומי וינברג חברו להם יחדיו לביצוע מרהיב של שירו "יברכך" בהשתתפות תלמידי ישיבת רש"י | צפו

    צילום: מתוך הקליפ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר והיוצר אברומי וינברג משחרר קליפ מוזיקלי חדש ומושקע אותו הפיק יחד עם כ-300 בחורי ישיבות שהתכנסו לערב שירה ראשון מסוגו במגזר החרדי.

    אברומי, בן למשפחה חרדית מהישוב מבוא חורון, בעלת שושלת אדמו"רים מפורסמת מביא בשירתו את קולם של בני הנוער, ורבים מהטקסטים אותם כתב בכשרון מדברים על ההתמודדויות המיוחדות שהביאו איתם שנות ה2000.

    את "ברכת כהנים" שאת מילותיו שאב מהמקורות הלחין אברומי לכבוד המאורע הדו שנתי המתקיים בכותל המערבי מידי סוכות ופסח, אז מתכנסים עשרות אלפי יהודים מכל רחבי העולם כדי להתברך בברכה המסורתית מאלפי הכהנים.

    הקליפ המושקע נוצר בשיתוף פעולה מדהים עם בחורי הישיבה בה למד בעברו, ישיבת רש"י. הבחורים (כשלש מאות במספר) התכנסו לערב שירת המונים, למדו את הקולות ואת התווים בעזרתו של המנצח אהרלה נחשוני ולאחר כשעה כבר צילמו את השירה הקבוצתית בשעות הדמדומים והשקיעה במושב תפרח שבצפון הנגב שם שוכן לו סניף נוסף של ישיבת רש"י המונה כיום שישה סניפים ברחבי הארץ.

    אברומי מספר כי את הרעיון לבצע את השיר בקונספט הזה הוא שאב מטרנד מיזם שירת ההמונים שכבש את המדינה "אני מכיר את המגזר הדתי והחרדי ואת אהבתו למוזיקה טובה, וחשבתי שאין מתאים ממנו כדי לבצע פרויקט שירת המונים"

    "הרב שלי ששמע על הרעיון והרצון שלי להפיק את המיזם המיוחד הזה הציע לבצע את זה יחד עם בחורי הישיבה ובמחנה הקיץ של הישיבה הוקדש לזה ערב שמרגע לרגע התגברו בו העוצמות. הבחורים היו בפנים מהרגע הראשון וגילו יכולות מוזיקליות גבוהות"

    "השאיפה שלי היא שכל מי שהשיר יגיע אליו יצליח להתחבר קודם כל למילים העתיקות והכל כך נצרכות בדור שלנו, ואחר כך גם ללחן ולביצוע המיוחד"



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      הסינגל של ישיבת רש"י הוא אחד האלופים למה אח שלי שם חחחחחחחחח אבל זה באמת יפה

    2. 7

      מושלם…
      אהבתי מאדדדדדדד והתרגשתי מאדדדד

    3. 5

      חמוד! רעיון מקורי!

    4. 4

      מאוד יפה לאברומי וגם לאהרלה האלוף. יש לכם עתיד להיות שילוב מנצח בחתונות בעולם הישיבות. וכמובן הצדעה לאמרגן משה הלפרין המטורף שלכם שגילה את היכולות שלכם וידע במי להשקיע עלו והצליחו בקרוב בחתונות של כולנו

    5. 2

      מיוחד ביותר אין כאלו דברים אחד השירים