תמיכה נרחבת בציונות הדתית: הרב אורי שרקי תומך באלקין

    איתי גדסי No Comments on תמיכה נרחבת בציונות הדתית: הרב אורי שרקי תומך באלקין

    התמיכה מקרב רבני הציונות הדתית בזאב אלקין הולכת ומתרחבת, הרב אורי שרקי, רב קהילת "בית יהודה" בירושלים תומך בשר זאב אלקין | הרב שרקי: "אני מאמין שהוא יוכל לחזק את בניינה של ירושלים"

    הרב אורי שרקי צילום: צילום מסך
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אורי שרקי מרבני "מכון מאיר", רב קהילת "בית יהודה" בשכונת קרית משה ומראשי הקהילה הצרפתית בירושלים הודיע היום (רביעי) כי הוא תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים.

    הרב אורי שרקי מרבני הציונות הדתית הבולטים והבכירים בירושלים ובכלל, מפרסם היום את עמדתו לגבי הבחירות לראשות העיר ירושלים. הגאון הרב שרקי הוא מורה רוחני לאלפים בירושלים וגם בקרב הקהילה הצרפתית בעיר.

    הרב אורי שרקי אמר בהודעתו על תמיכה באלקין: "אני תומך בשר זאב אלקין לתפקיד ראש העיר ירושלים. זאב מגיע עם ניסיון ציבורי עשיר וקבלות על עשייה גדולה למען ירושלים וארץ ישראל. אני מאמין שהוא יוכל לחזק את בניינה של ירושלים,ישמור על מקומם של הציבורים בירושלים ויחזק את האחדות בתוכה."

    השר אלקין הודה לרב שרקי על התמיכה ואמר: "אני מודה לרב על תמיכתו החשובה ,הרב מסמל באישיותו המיוחדת ובפועלו את אחדות ישראל והחיבור בין כל הציבורים בירושלים,הרב תמיד פועל לחיפוש המשותף והמאחד ואני מתכוון לפעול בדרכו של הרב ולהביא אחדות אמיתית בתוך ירושלים."

    תמיכתו של הרב שרקי מצטרפת לשורת רבנים בכירים בציונות הדתית ובתוכם הרב דוב ליאור, הרב שלמה אבינר, הרב יהושע צוקרמן, הרב יהודה בן ישי, הרב רפי פורישטיין, הרב יעקב מדן הרב דניאל (דני) טרופר, הרב איתן אייזמן והרב שמואל זעפרני.



    0 תגובות