בחסדי שמים: מבצע האבטחה המשטרתי בכותל המערבי עבר בשלום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים: מבצע האבטחה המשטרתי בכותל המערבי עבר בשלום

    האירוע הענק של 'ברכת הכהנים' בכותל המערבי, עבר ללא אירועים חריגים. משטרת ישראל נערכה בכוחות מתוגברים בכל אזור ירושלים והעיר העתיקה

    המפכ"ל ומפקד משטרת ירושלים בכותל היום
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפקדתי שומרים: רבבות ביקרו והתפללו היום בתפילת ברכת הכהנים ברחבת הכותל המערבי בירושלים  – היערכות המשטרה הבטיחה את שלומם וביטחונם והתפילה הסתיימה ללא אירועים חריגים.

    בתוך כך, החל משעות הלילה נערכו שוטרי משטרת ישראל ברחבי ירושלים, סביב העיר העתיקה ובתוכה וברחבת הכותל המערבי להגעתם של רבבות המבקרים והמתפללים שהחלו להגיע משעות הבוקר המוקדמות לרחבת הכותל המערבי לתפילת ברכת הכהנים בה השתתפו מעל 30 אלף מתפללים.

    מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, עמדו הבוקר מקרוב על היערכותם של השוטרים ברחבת הכותל המערבי וצירי הגעת המתפללים.

    מפכ״ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך אמר: "מחמם את הלב לראות רבבות של מתפללים, אזרחי ישראל, פוקדים את הכותל המערבי ונושאים תפילה יחדיו בברכת הכהנים המסורתית והמיוחדת. עבורי ברמה האישית, זהו רגע רוחני מיוחד המחזק את תחושת הביחד. החובה שלנו כמשטרה במדינת ישראל, היא בראש ובראשונה להעניק שירותי משטרה לכלל האזרחים באשר הם, בכדי לאפשר את קיומם התקין של החגים ומועדי הציון השונים של בני כל העדות והדתות, איש איש באמונתו".

    עוד אמר אלשיך: "היכולת שלנו כמשטרה לאפשר לעיתים תכופות קיומם של אירועים המוניים וטקסים שונים, היא חשובה מעין כמוה והיא זו המאפשרת לאירועים כאלו לקרות ולרבבות אזרחים להגיע ולהרגיש בטוח. ההיערכות המבצעית הנרחבת שלנו בימי החגים, כאן בירושלים ובכל רחבי הארץ, נועדה בראש ובראשונה להבטיח שכל אזרח בישראל יוכל לחגוג, לבלות לטייל ולהתפלל בשקט ובבטחה, זאת בידיעה שיש מי שעומד על המשמר ומגן עליו מפני כל איום".



    0 תגובות