הרמטכ"ל החליט לבדוק את התלונות על אי מוכנות 'זרוע היבשה' למלחמה

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל החליט לבדוק את התלונות על אי מוכנות 'זרוע היבשה' למלחמה

    לאחר שנציב קבילות החיילים האלוף במיל' יצחק בריק הזהיר כי זרוע היבשה לא מוכן בצורה מלאה למלחמה, החליט הרמטכ"ל בהתייעצות עם מפקד זרוע היבשה לבדוק את התלונות לעומק

    הורה לבדוק לעומק את תלונות נציב קבילות החיילים. הרמטכ"ל גדי אייזנקוט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיקת עומק: לאחר התייעצות עם מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, הנחה הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט את מבקר צה״ל, תא"ל (מיל׳) אילן הררי, לקיים בחינה סביב נושאים שעלו במסמך של נציב קבילות החיילים, אלוף (מיל׳) יצחק בריק, בנושא כשירות ומוכנות צה"ל.

    הבחינה תערך במסגרת הביקורות שמקיים מבקר צה"ל בשיתוף עם האלוף (מיל׳) אבי מזרחי ואנשי מילואים בכירים נוספים, בשקיפות ותוך שיתוף פעולה של כלל יחידות צה״ל.

    הרמטכ"ל ציין כי מוכנות צה"ל וכשירותו ללחימה ולניצחון גבוהות ועם זאת רואה ומוצא חשיבות לבחון טענות שמועלות, באופן מקצועי ובכלי הביקורת הרוחביים והמעמיקים המצויים בידי גורמי הביקורת הרשמיים ובהם גם מבקר צה"ל.
    הרמטכ״ל הנחה כי הדו"ח הראשוני יוצג לעיונו בתוך 45 ימים.

    כזכור הרמטכ"ל ביטל עד היום את הדוחו"ת שחיבר נציב קבילות החיילים בעניין מוכנות צה"ל ללחימה, לפי טענתו ישנם פערים גדולים במוכנות כוחות היבשה שעדיין לא באו על פתרונם. הרמטכ"ל טען תמיד שצה"ל ערוך וצוכן בצורה הטובה ביותר אי פעם. היום הרמטכ"ל החילט לשנות כיוון.



    0 תגובות