ידלין: הרוסים "משקרים" במידע שהם מפיצים על הפלת המטוס

    יעקב גפן No Comments on ידלין: הרוסים "משקרים" במידע שהם מפיצים על הפלת המטוס

    האלוף במיל' עמוס ידלין חושף: כי הרוסים התעדכנו 10 ד' לפני התקיפה ו-25 ד' לפני שהמטוס נפגע | ורומז: כי הפאשלה הגדולה הייתה של צבא רוסיה שמנסה לחפות עכשיו על קציניו | מערכת הS300 – עשרים שנה התכוננו אליה

    האלוף במיל' עמוס ידלין צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האמת: לאחר הזיג זג הרוסי בעניין האשם בהפלת המטוס הרוסי, נשיא רוסיה אמר "כי ישראל אינה אשמה בהפלת המטוס" ועמד על כך, הגנרלים הרוסים מנגד אמרו כי ישראל היא האשמה הבלעדית בהפלה, מאחר ומטוסי הקרב הסתתרו מאחורי חתימת המכ"ם של המטוס הרוסי. פוטין בשיחה עם אסד חזר בו והאשים את ישראל.
    אין ספק כי הרוסים משחקים כאן משחק מכוער, כדי לשנות כאן את כללי המשחק לטובתם ולגבות מישראל מחיר אותו הם מעוניינים לצורך אינטרס פנימי שלהם. האלוף במיל' עמוס ידלין ראש 'המכון למחקרים אסטרטגיים' כיום, ומי ששירת כל חייו ב'חיל האוויר' ובראש אגף המודיעין, כותב מאמר נוקב כנגד השקר הרוסי, ושואל את השאלות הקשות על הצבא הרוסי בסוריה, וחושף מה באמת קרה בתקיפה ב'לטקיה'.
    וכך כותב האלוף במיל' עמוס ידלין: "ממשלת ישראל שומרת על כבודה של רוסיה ונמנעת בבירור מלהצביע על הסילופים הברורים בטענות קציניה ומלהחריף את המשבר. הצגת ה'פייק ניוז' של משרד ההגנה ב'מוסקבה' נועדה לשרת לחצים מדיניים ולטשטש אחריות הקצינים הסורים והרוסים להפלת המטוס. מיד עשר נקודות ברורות שהמצגת הרוסית מתעלמת מהם":
    1. מנגנון התיאום פעל כרגיל וכמוסכם בדיוק כמו בשנים האחרונות.
    2. הרוסים קיבלו התראה מישראל 10 דקות לפני שחיל האויר שיגר חימושיו, ו-25 דקות לפני שהמטוס נפגע!!!
    3. הירי הסורי המאוחר, המסיבי והמפוזר לכל עבר מסוכן וחסר אחריות, ולא לראשונה.
    4. כאשר נפגע האליושין היו האף-16 התוקפים בקו חיפה, בדרך לנחיתה.
    5. כל בקרה אוירית אחראית ומקצועית יכולה להספיק להרחיק ב -25 דקות! את מטוסיה מאזור סכנה.
    6. לרוסיה יכולות מכ"מ ומודיעין קרקעיות ואויריות, והיא אינה תלויה בעדכון מישראל כדי להגן על מטוסיה מפני טיל סורי.
    7. הפיקוח הרוסי על ההגנה האוירית של סוריה, כמו גם התיאום בין כוחותהם, כשלו.
    8. כל מפעיל טילי קרקע אוויר מתחיל יודע להבחין בין עמית לטורף.
    9. אם נכונה הטענה הרוסית שמטוסים רוסיים וישראלים מופיעים באופן זהה במכ"מים הסורים – הרוסים פועלים תחת סיכון חמור כבר שלוש שנים.
    10. אספקת S-300 מגבירה את הסיכון מצד מפעילים סוריים לא מקצועיים לחילות האויר של רוסיה בראש ובראשונה, לישראל, ארצות הברית והקואליציה, וכן לתעופה האזרחית! ישראל מתכוננת לאיום כבר 20 שנה ותדע להתמודד.
    האלוף במיל' עמוס ידלין מסיים את דבריו וכותב: "שום קליפ צבעוני מרשים בתלת מימד לא ישכיח, שמי ששיגר את הטיל על המטוס הרוסי והפיל אותו הוא מפעיל סורי חסר אחריות וכושל מקצועית. ולא ישכיח שה'טריגר' לאירוע הוא המשך משלוחי נשק איראני מתקדם לסוריה וחיזבאללה, למרות ההבנות בין ירושלים למוסקבה".


    0 תגובות