הסוכה של הנשיא: רק בריאות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הסוכה של הנשיא: רק בריאות

    אירועי חג סוכות בבית הנשיא יעמוד השנה בסימן "בריאות" לטובת ילדי ישראל

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ורעייתו ייפתחו את שערי בית הנשיא ביום חמישי, י"ח תשרי, 27 בספטמבר, וכמיטב המסורת יארחו את אזרחי ישראל בסוכתם שתעמוד השנה בסימן "חוגגים בריאות בסוכת הנשיא"

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה יפתחו ביום חמישי, י"ח תשרי, 27 בספטמבר, בין השעות 09:00-15:00, את שערי משכן הנשיא וכמיטב המסורת יארחו את אזרחי ישראל בסוכתם. השנה יתקיים האירוע בסימן "חוגגים בריאות בסוכת הנשיא" ויכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה.

    האירוע יתקיים בגינת בית הנשיא בשיתוף משרד הבריאות. סוכתו המסורתית של הנשיא תקושט בעיצובים מקוריים בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר. במהלך היום נשיא המדינה יצא לברך את אורחיו בברכת חג שמח ושנה טובה מעת לעת.

    היום קישטו עם הנשיא את סוכתו ילדים בהם גם תלמידי כיתות ג-ו שזכו במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך. הסופרים הצעירים, לומדים בבתי הספר "יבניאלי" ברחובות, "סעדיה הגאון" באור יהודה ו"ויתקין" ו"סיני" בראשון לציון, איחלו לנשיא חג שמח ושמעו ממנו אודות סוכת הנשיא המסורתית.

    הנשיא הזמין את המוני בית ישראל לבקר בבית הנשיא זו השנה החמישית ואמר: "הסוכה מזכירה לנו את תקופת הנדידה שלנו כעם. ללא בתים וללא ארץ או מדינה. זוהי גם תקופה של יציאה אל הטבע, של פתיחות ואור. אלו דברים נפלאים שאנחנו מבקשים לקיים גם בסוכתנו זו."

    הנשיא הודה לילדים שבאו ואמר: ״ילדים נפלאים, שמחתי מאוד לפגוש אתכם פה ולקשט אתכם יחד את הסוכה של העם כולו. מי יתן והסוכה הזו תהיה סמל לרצון שלנו בשלום. לחיים בשלום עם שכנינו כשברור להם שלא יוכלו לגרש אותנו מכאן ואנחנו נלמד לחיות איתם יחד. סוכה של שאיפה להבנה, לרצון לאחווה בין כל האנשים שגרים כאן בארץ שלנו.״

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: ״סוכת בית הנשיא היא מסורת והחיבור שלה השנה לנושאי בריאות הוא מאוד חשוב לצורכי העלאת מודעות לבריאות הציבור. משרד הבריאות משקיע רבות בפעילויות שונות ומגוונות על מנת לחבר את הציבור הרחב למודעות לאורח חיים בריא, וכך גם השנה בחיבור לסוכת בית הנשיא. אני בטוח שכל מי שיגיע לבקר יהנה מחוויה יחודית, מהנה, מחנכת ומעשירה מאוד.״

    האירוע בסימן "חוגגים בריאות בסוכת הנשיא" ויכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה: בשערי הכניסה ימתינו לאורחים ליצנים רפואיים, וברחבת הכניסה יוצב קיר מאויר בו יוכלו המבקרים להצטלם למזכרת. בין האורחים יסיירו "פקחי הבריאות", שחקנים שיספרו לילדים בכח הגילאים על אורח חיים בריא.

    בגינת בית הנשיא יוצב דגם פה ענק עם מברשות שיניים ענקיות בעזרתו יוכלו המבקרים ללמוד כיצד לצחצח שיניים בצורה בריאה. במתחם יוצבו עמדות חידונים ממוחשבים, ויוקרנו סרטוני בריאות. באולם בית הנשיא ייצור האמן חנוך פיבן בשידור חי דיוקנאות וציורים מפירות, ירקות ואביזרים שונים.

    מהאולם המרכזי יעברו המבקרים אל סוכת הנשיא המסורתית, בה ייחשפו לקישוטי הסוכה הייחודיים ותצוגה מקורית של ירקות ופירות מכל טוב הארץ, של משרד החקלאות ופיתוח הכפר. בצאתם מסוכת הנשיא יוכלו האורחים להתנסות במתקן "אופני שייק" – אופניים עם בלנדר שהרכיבה בהם מייצרת שייק גרוס.

    עמדות בה יוצגו זני ירקות ופירות מיוחדים של משרד החקלאות. במתחם היצירה יחולקו לילדים קופסאות אוכל שקופות אותם יוכלו לקשט כרצונם, וקלפי טריוויה בנושא בריאות בצירוף שי ממשרד הבריאות.



    0 תגובות