נתניהו: "בעימות מולנו – חיזבאללה יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול לדמיין אותה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בעימות מולנו – חיזבאללה יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול לדמיין אותה"

    לאחר דברי הרהב של מזכ"ל חיזבאללה על יכולות הארגון. מגיב ראש הממשלה לדבריו ומציע לו להזהר לפני שהוא חושב לפתוח בעימות מול ישראל. על יחסי ישראל רוסיה אומר נתניהו: "שורש הבעיה זה הניסיון של איראן להשתמש בשטח סוריה להתקפות נגד ישראל ולחימוש אויבינו"

    ראש הממשלה עם ראשי מערכת הביטחון צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התרברבות של נסראללה היום (חמישי) "כי לחיזבאללה יש נשק מדוייק , צה"ל יופתע במערכה הבאה". ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו ואמר: "שמעתי את דברי הרהב שבאו מהכיוון של חיזבאללה. זה בא מאותו אדם שאמר אחרי 2006 שאם הוא היה יודע מה תהיה תגובת ישראל על חטיפת שלושת חיילינו, הוא היה שוקל פעמיים אם לעשות זאת.

    אז היום אני מציע לו לשקול לא פעמיים, אלא עשרים פעם, משום שאם הוא יתעמת איתנו, הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול אפילו לדמיין אותה.

    באשר ליחסינו עם רוסיה – אני שוחחתי עם הנשיא פוטין ערב יום כיפור, ממש לפני כניסת החג. הבעתי בשמי ובשם אזרחי ישראל צער על מותם של 15 אנשי צוות אוויר רוסי, שמטוסם הופל על ידי אש סורית. אמרתי לו ששורש הבעיה זה הניסיון של איראן להשתמש בשטח סוריה להתקפות נגד ישראל ולחימוש אויבינו כמו החיזבאללה.

    אמרתי לו שעומדת לנו הזכות להגנה עצמית, ועם זאת יש חשיבות גדולה מאוד לשמר את התיאום הביטחוני בין ישראל ובין רוסיה, ולכן החלטתי לשלוח את מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, למוסקבה, בעצם במטרה כפולה. אחד, להמשיך להגן על אזרחינו, ומנגד לשמר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות".



    0 תגובות