ירושלים: יוסי דייטש המועמד של "אגודת ישראל" שתרוץ בנפרד

    איתי גדסי 14 Comment on ירושלים: יוסי דייטש המועמד של "אגודת ישראל" שתרוץ בנפרד

    כצפוי, וועדת השמונה של 'אגודת ישראל' החליטה כי יוסי דייטש יהיה המועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים. סיעת 'אגודת ישראל' למועצת העיר תרוץ בנפרד. ייתכן והמערכה בירושלים תשפיע על כל המפלגות ברחבי הארץ שם צפויים עוד פיצולים

    יוסי דייטש צילום: מערכת
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור השינוי המפתיע והדרמטי של דגל התורה בירושלים, וועדת השמונה באגו"י: הרב יוסף דייטש שקיבל את ברכת "מועצת גדולי התורה" הוא המועמד לראשות העיר ירושלים.

    בישיבת ועדת השמונה של ראשי "אגודת ישראל", הוחלט כי המועמד החרדי הרב יוסף דייטש שקיבל את ברכתם של מרנן ורבנן "חברי מועצת גדולי התורה", הוא המועמד לראשות העיר 'ירושלים'.

    כפי שנמסר, בראשית הישיבה דווח בהרחבה על המו"מ המפרך שהיה בירושלים בין נציגי אגודת ישראל ונציגי דגל התורה, שבו היו ויתורים מפליגים שנעשו על ידי אגודת ישראל, בכדי להשיג הסכמה להליכה עם המועמד החרדי לראשות העיר הרב יוסף דייטש, וכן לרשימה משותפת למועצה, כפי שהיה בעשרות השנים האחרונות.

    בישיבת ועדת השמונה דווח, על כך שביום שני בערב ח' תשרי, אחרי שעות של דיונים הגיע צוות המו"מ של 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' לטיוטה סופית לקראת חתימה להליכה משותפת לראשות ולמועצה, ואף סוכם בין הצדדים שעוד באותו לילה לאחר חצות תתקבל ההסכמה הסופית מטעם ועדת הרבנים של  דגל התורה בירושלים ע"מ לחתום על הסכם.

    בישיבת ועדת השמונה סוכם, שלאור ההתנהלות של דגל התורה כפי שפורט, אין יותר מקום לוויתורים מפליגים ברשימה כפי שהוצע על ידי אגודת ישראל, ולאור הודעת דגל התורה בעבר שהיא מבקשת להתפצל לקראת הבחירות לשתי רשימות, הומלץ בוועדת השמונה, להורות – לאור עמדת דגל התורה – להיערך להליכה נפרדת למועצת העיר ירושלים.

    בנוסף לכך צוין, שהתנהלות זו של דגל התורה, וכן האווירה שנוצרה על ידי אישים מטעמה בתקופה האחרונה, לא מן הנמנע שזה יוביל לפיצולים נוספים בערים נוספות ברחבי הארץ, ולדוגמא אף הוזכרו הערים בני ברק, אלעד ובית שמש כמקומות שבהם יש חשש שילכו ברשימות נפרדות – לאור התנהלות דגל התורה –  בבחירות למועצת העירייה, זאת כמובן לאחר שתתקיים התייעצות ושמיעת חוות דעתם של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות שליט"א.

    כפי שפורסם, לאור השינוי המפתיע בעמדת דגל התורה יו"ר הבית היהודי מר נפתלי בנט הודיע על תמיכת הבית היהודי במועמד לראשות העיר זאב אלקין.



    14 תגובות

    מיין תגובות
    1. 14

      הציבור של דגל התורה כבר מחכה ללכת לבד להראות את כוחינו
      לא הבטיחו להם כלום
      ועצם זה שאצלם ארבע ארבע זה ויתור מפליג זה רק מוכיח שצריך לעזוב את אגודה
      אשר יושבים על הקולות שלנו,
      ויושנים בבחירות ועוד מרגישים מוותרים,,,,
      ועוד המדומיינים שם בטוחים שיש להם שבעים שלושים
      היה מובן אם זה היה נאמר להיפך
      אדרבה אם נתמודד בשאר הארץ זה יוכל אפילו להכפיל את כוחינו,

      1. הכול בזכות המהלך של דרעי

        1. מי שאומר שאין שס שיוכל אותה בענק????????????????????????????????????????????????????

      2. ממש לא חוץ מזה שדגל תמיד מרגיש כמו הקוזק הנגזל העשקו אותי גזלו לי לקחו לי . אתם כל הזמן מתלוננים פרוש פרש כחוק הנורבגי לטובת יעקב אשר ועכשיו רוצים עוד חכ אחד ואז
        בכלל רק אז יהיה שוויון . רק אז …. תמיד אתם יוצרים פילוגים
        אין ציבור כמו דגל שהיתפלגו לכלכך הרבה קובצות הפלג ועוד ועוד .
        אז אדרבה תתפלגו יותר ויותר רק בגלל זעקת הנגזל
        מצוה להרבות בקידוש השם…..
        כדי להוכיח עד כמה החרדים מפולגים

    2. 12

      דברי פי חכם חן נמאס כבר מהחוסר שויונות הגיע הזמן לשינוי אמיתי

    3. 11

      דברי פי חכם חן נמאס כבר מהחוסר צדק 5נציגים לחסידים זה פשע מי שמכיר את ירושלים יודע שחוץ ממרכז ירושלים גאולה עזרת תור ה קרית בעלזא צאנז כל השאר בעיקר זה ליטאים רכס רמות הר נוף בית וגן קרית יובל השכונות המתחרדות נוה יעקב

    4. 10

      אם דגל התורה 70 אחוז מה איכפת לכם שמפרסמים בהפלס ומדוע בבחירות האחרונות הבאתם את מרן אחד יחיד ומיוחד שיקלל בחרמות נידויים ושמתות ולא עוד אלא שאברכי כולל חסידיים שלומדים אצל סורוצקין הוכרחו לבוא לכל עצרות הכבוד (בחירות) למרנן ורבנן ולאחר שזעקתם שהפלג הם בעלי מחלוקת כשמוביל את היהדות החרדית לבחירות איך אתם כעת לא מתביישים להוביל את הציבור למחלוקת

    5. 9

      לא אכפת לנו שיתמודדו לבד
      אבל בהפסל אסור לפרסם

    6. 8

      כול הכבוד לדרעי על ההימור זה מראה שהוא חזק

    7. 7

      בושה וחרפה לציבור החרדי שזה מה שהוא מתעסק

    8. 6

      מי כל הזמן קרא להיפרדות דגל התורה או אגודת ישראל
      אז מה האיום בזה של אגודת[ ישראל הרי זה מה שרצינו כל הזמן להיפרד ואגודת ישראל הם הפריעו לנו