בדרך משלהם: הנקמה הרוסית מגיעה

    שלמה ריזל וקובי פינקלר No Comments on בדרך משלהם: הנקמה הרוסית מגיעה

    לאחר חילופי ההודעות הרשמיות בין ישראל לרוסיה בנוגע למטוס הרוסי שהופל על ידי הסורים במהלך מתקפה ישראלית, הרוסים מציגים את הנקמה הבלתי רשמית: איזור נרחב ייסגר לתעופה ויקשה על טיסות מישראל, לבנון וקפריסין

    נתניהו ופוטין צילום: חיים צח, לע"מ
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקיפה שהסתבכה בסוריה. לאחר הודעת ההבהרה הישראלית וההודעה הרוסית על הבנה ובקשה להימנע ממצבים דומים בעתיד, מגיעה התגובה הרוסית הלא רשמית.

    אמש (רביעי) הכירוז הרוסים במפתיע על תרגיל צבאי נרחב באיזור לטקיה, האיזור שהותקף. בהודעה, הנפיקו הרוסים אזהרת טייס לתעופה אווירית באיזור נרחב. הודעת הרוסים וחסימת האיזור לטיסה, צפויה להערים קשיים על טיסות מישראל, לבנון וקפריסין עד ליום רביעי – בו יושלם התרגיל, על פי הרוסים.

    בתוך כך, היום (חמישי) יוצאת משלחת צה"ל בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין למוסקבה, בעקבות הפלת המטוס הרוסי על ידי אש נ"מ סורית ביום שני בלילה.

    מפקד חיל האוויר והמשלחת יציגו את תמונת המצב של האירוע על כלל היבטיה כולל המידע המקדים ועיקרי ממצאי תחקיר צה"ל אודות האירוע.

    כמו כן, יציגו את המשך הניסיונות האיראניים להעברת אמצעי לחימה אסטרטגיים לחיזבאללה ולהתבססות בסוריה.

    אל מפקד חיל האוויר יצטרפו ראש חטיבת קשרי החוץ של צה"ל, תת-אלוף ארז מייזל וכן קצינים נוספים מאגף המודיעין, חיל האוויר ואגף המבצעים.



    0 תגובות