מפקד זרוע היבשה: "צה"ל בכשירות שיא למלחמה"

    עמית דניאל No Comments on מפקד זרוע היבשה: "צה"ל בכשירות שיא למלחמה"

    ברקע המצב הבטחוני המתוח בגזרות השונות, אומר מפקד זרוע היבשה, האלוף קובי ברק, כי בימים אלו צה"ל נמצא בכשירות שיא: "אנחנו מוכנים לכל סוג של מלחמה בכל גזרה; צה"ל נמצא בכשירות הטובה ביותר למלחמה בעשורים האחרונים"

    אימון | אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד זרוע היבשה, האלוף קובי ברק, תוקף את האלוף יצחק בריק, על רקע הביקורת שלו כי הצבא אינו כשיר למלחמה. "זו אמירה שגובלת בחוסר אחריות" אמר.

    "צה"ל נמצא בכשירות הטובה ביותר למלחמה בעשורים האחרונים. אנחנו מוכנים לכל סוג של מלחמה בכל גזרה, ומי שטוען אחרת פשוט לא מבין את המקצוע", קובע מפקד זרוע היבשה, האלוף קובי ברק בראיון ל'ישראל היום'.

    עוד אומר האלוף ברק כי הכשירות של צה"ל עומדת כיום על שיעורים גבוהים מאוד. לדבריו, הקביעה מתבססת על מדדים מקצועיים, שכוללים את רמת האימונים, המלאים, החלפים, כוח האדם ועוד.

    ברק התראיין בעקבות הביקורת הנוקבת שהטיח בצה"ל נציב קבילות החיילים, האלוף (מיל') יצחק בריק, שטען כי צבא היבשה אינו כשיר למלחמה. בריק, שיפרוש בקרוב אחרי עשר שנים בתפקיד, קרא בדו"ח שחיבר – והועבר לאחרונה לשרי הקבינט, לוועדות המשנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת ולצמרת צה"ל – להקים ועדה שתחקור את מוכנות צבא היבשה למלחמה.



    0 תגובות