שר הביטחון: בניין המחבל שרצח את רונן לומברסקי הי"ד ייהרס

    איתי גדסי 1 Comment on שר הביטחון: בניין המחבל שרצח את רונן לומברסקי הי"ד ייהרס

    הבניין נהרס בעבר לאחר שאחיו של המחבל ביצע פיגוע. צה"ל הרס את הבניין אך הוא נבנה מחדש. צה"ל העביר הערב הודעה למשפחה כי הבניין הולך להיהרס בקרוב

    מחנה "פליטים" צילום: פלאש 90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחם יחידת דובדבן רונן לומברסקי הי"ד שנהרג במהלך פעילות מבצעית במחנה פלסטיני בסמוך לרמאללה, לאחר שמחבל זרק לעברו לוח שיש ענק שפגע בצווארו. עד היום ביתו של המחבל לא נהרס כפי שמתחייב במקרים דומים, שר הביטחון מסר היום (רביעי) כי בית המחבל על כל 4 קומותיו יהרס בהקדם.

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "נלחמים בטרור בנחישות! אנו הולכים להרוס מהיסוד את כל בניין 4 הקומות, בו התגורר המחבל המתועב, יימח שמו, שרצח את לוחם צה״ל, סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל. ההריסה תבוצע בהקדם. אין פשרות במלחמה בטרור. רק יד ברזל."

    מדובר צה"ל נמסר: הערב , 19 בספטמבר 2018, נמסרה למשפחת המחבל שהרג את לוחם צה״ל, סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל, הודעה לפיה בכוונת צה״ל להרוס את כל הבניין בן 4 הקומות בו התגורר המחבל.
    הודעה על כוונה להרוס שתי קומות במבנה כבר נמסרה למשפחת המחבל לפני כשלושה שבועות. בשבועות האחרונים נערכה ביוזמת צה״ל בדיקה נוספת, בסיומה הוחלט להרוס את הבניין כולו.
    צה״ל ימשיך ויפעל באופן נחוש לסיכול פיגועי טרור ולהרתעת מפגעים פוטנציאליים.

    הבניין הוקם על מגרש שבו כבר נהרס על ידי צה״ל, בשנת 1990 בניין אחר של המשפחה, בעקבות פיגוע שביצע אחיו של המחבל. על המשפחה נאסר להקים מחדש את הבניין, וכעת צה״ל החליט לפעול להריסת כל הבניין החדש שהוקם.



    1 תגובות

    מיין תגובות