התקיפה בסוריה: האנגר ענק הושמד. נסראללה; "התקיפות בלתי נסבלות"

    יעקב גפן No Comments on התקיפה בסוריה: האנגר ענק הושמד. נסראללה; "התקיפות בלתי נסבלות"

    דיווחים מסוריה מאמתים כי רוסיה עצרה את כלל חיילי יחידת הנ"מ בלטקיה | צילומי לווין מראים כי האנגר ענק הושמד בתקיפה הישראלית ומטוס בואינג איראני | מפקד חיל האוויר יטוס לרוסיה וייציג לאנשי הצבא את המודיעין הישראלי, על הפלת המטוס בידי הסורים, דובר הקרמלין מאשר ואומר "כי אנשי צבא יבחנו את הנתונים"

    האנגר שהושמד ושרידי מטוס הבואינג האיראני שהעביר את הנשק והושמד בתקיפה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התקיפה הגדולה של ישראל ביום ראשון בערב, נחשפים פרטים חדשים לגבי התקיפה, האנגר ענק שהיה בשימוש הכוחות האיראנים הושמד לחלוטין ומטוס בואינג 747 אירני הושמד בעודו על הקרקע. כך עולה מתצלומי לווין שפורסמו לאחר התקיפה.

    לבינתיים, המשטרה הרוסית עצרה את כל יחידת הנ"מ בלטקיה, אשר אחראים על שיגור טיל ה-S200 שהפיל את המטוס הרוסי ועליו 15 אנשי מודיעין רוסים. מפקד חיל האוויר עמיקם נורקין יטוס למוסקבה וישתף את מקבילו הרוסי בכל המידע שיש לישראל לגבי הפלת המטוס.

    נשיא רוסיה ולדמיר פוטין התייחס להצעת ראש הממשלה נתניהו, להעביר את המידע שיש בידי ישראל על הפלת המטוס. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר לעיתונאים "כי מומחים רוסים ילמדו את המידע שיספק למוסקבה מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין".

    לאחר חשיפת ישראל כי מטרת התקיפה הייתה, השמדת משלוחל נשק של יכולות טילים מדוייקים לחיזבאללה. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אומר היום: "כי התקיפות הישראליות בסוריה הםןבלתי נסבלות והם חייבות להיפסק"

    5ba282b876b96fff



    0 תגובות