פנינת האוכל היהודי. מנדי'ס בצפת

    קובי פינקלר 2 Comment on פנינת האוכל היהודי. מנדי'ס בצפת

    הצטרפו אלינו לסיור במסעדה הכי יהודית בעיר הקדוש צפת, מסעדה באוירת יוקרה, עם אוכל אירופאי יהודי משובח, לצד קינוחים מפנקים ושליחת מאכלי שבת לכל מקום בעיר

    צילום: קובי פינקלר
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאוכל אוכל יהודי משובח, זה דבר שאני תמיד חולם עליו. במיוחד בימים שלפני ראש השנה. זה לא רק אני. מי שהוריו נפטרו, יודע שתמיד מתגעגעים לאוכל של אמא.

    אבל, יש כאלו והם לא מעטים, שרוצים, גם אוכל יהודי וגם אוכל חדשני. כה וכזה יש במסעדת מנדי'ס בצפת.

    ברחוב ירושלים, לא הרחק מעירית צפת ממוקמת מסעדת 'מנדי'ס' שהינה מסעדה יהודית בשרית כשרה למהדרין המציעה טעמים אירופאים משובחים מהמטבח היהודי. אבל לא רק זאת. לקח לו הבעלים  אשר,  איש חסידה היה שהוא הבעלים, גם שף מוכשר שיצר תפריט מושלם.

    מעולם לא טעמנו כזה אוכל משובח. וזו רק מקצת שבחו. מחירים זולים אבל העיקר הוא האוכל: גלי אמתי, פערפעל,  גפילטא ממולא היטב, פלפלים משובחים, חמין משובח, בליצ'ניס כמו פעם, לצד קיגל ירושלמי צפתי ובשר גולש על מצע פירה.

    הוסיפו לכל את הכשרות המהודרת ביותר ואת שליחת כל מצרכי השבת עד למקום האירוח וקיבלתם תפריט מושלם.

    קינוח

    במהלך ימות השבוע המקום מתפקד כמסעדה לכל דבר ובימי שישי מתקיים במקום יריד ענק שניתן כאמור למצוא בו את כל מאכלי שבת . מול המסעדה, פתח הבעלים גם מתחם אירועים עד 80 איש ובימי הסליחות בעיר עורכים גם טעימות מסוגי המאכלים השונים. מואי, מנהל המסעדה, מכי כללקוח וכלאחד זוכה לטיפול אישי ומסור גם אם תגיעו בפעם הראשונה.   טל. 077-4108002

    בכלל, העיר השתנתה לבלי הכיר. משעוליה וסמטאותיה של העיר נקיים כפי שלא היו מעולם. ההרגשה היא שאתה הולך בתוך הקודש שאפף את העיר לפני כ- 500 שנה.

    ומעל הכל זו עיר של שירה. לא פלא שבין סמטאותיה חיבר רבי שלמה אלקבץ את הפיוט "לכה דודי". לעמוד בערב שבת בין השמשות, לשמוע את ענפי העצים כשהרוח מפזזת בינהם אומרים שירה למול הר מירון הטובל בירוק ובגווני הזהב של השמש השוקעת במרחקים, זו הרגשה עילאית של קדושה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מעניין כמה הם שילמו בשביל הפרסומת.

    2. 1

      מסעדה מושלמת. הכלתי שם מלא פעמים וכל פעם נהנת יותר . אוכל משובח וטעים ומפנק במיוחד.