השמאל קיים דיון על שקד: "החלת הריבונות בשטחים הכבושים"

    איתי גדסי No Comments on השמאל קיים דיון על שקד: "החלת הריבונות בשטחים הכבושים"

    חברי הכנסת ממפלגות השמאל קיימו דיון מיוחד, לאור הישגי השרה שקד להכניס שופטים חדשים, הנמנים על המחנה השמרני הנוטה לימין | החכי"ם תקפו את השרה "כי היא פועלת להרוס את סמכות בתי המשפט" השרה שקד תקפה בחזרה: "שלא הולכים כמוכם אתם שורפים את המועדון"

    ההישגים של שקד סכנה לדמוקרטיה לדעת השמאל צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת קיימה היום (ראשון) דיון פגרה מיוחד בעקבות בקשתם של למעלה מ-25 חברי כנסת, בנושא כפי שמכונה בקרב השמאל "המתקפה של שרת המשפטים על בג"צ והסכנה לדמוקרטיה". המדובר הוא על ההישגים של שרת המשפטים איילת שקד, להכניס שופטים לבתי המשפט שמרניים הנוטים לחוגי הימין, בעוד שרוב השופטים בישראל נוטים לדעת השמאל לדברי פוליטקאים מהימין.

    בכינוס נאמה ח"כ זנדברג: "בג"צ אמנם מעולם לא היה סניף של מרצ, אבל אנחנו מתייצבים לצידו כי הוא השומר של שלטון חוק". ח"כ יחימוביץ': "שקד טומנת במודע את הזרעים שנועדו להכשיר את הקרקע להדחתם של שופטי בית המשפט העליון".

    ח"כ לפיד: "אי אפשר לטעון שזו מדינה נהדרת ובאותו זמן לנסות לפרק את כל המנגנונים שמחזיקים אותה". ח"כ רוזין: "זוהי רוח שמטרתה הנחלת ריבונות בשטחים הכבושים, צמצום חירות האזרחים והרחבת השליטה האורתודוקסית על חיי היום".

    שרת המשפטים איילת שקד הגיבה להאשמות החמורות שהוטחו בפניה ואמרה: "אתם לא באמת רוצים בית משפט עצמאי, חזק וזקוף, אתם מעדיפים אותו אחרי אילוף. כל זמן שהוא מיושר איתכם הוא מקור הצדק; בשנייה שהוא מציע דרך מעט שונה אתם מוכנים לשרוף את המועדון."



    0 תגובות