בנות הקונסרבטוריון החרדי ריגשו ב'בית טובי העיר'

    חיים כץ No Comments on בנות הקונסרבטוריון החרדי ריגשו ב'בית טובי העיר'

    פרויקט החסד של הקונסרבטוריון החרדי הבלעדי, 'רון שולמית', צובר תאוצה, והפעם העלו התלמידות מופע מוזיקלי אומנותי בפני בנות הגיל השלישי המתגוררות ב'בית טובי העיר', שריגש והפעים את הנשים במקום ואת אנשי הצוות, עד לדמעות | מנהל הקונסרבטוריון: עבורנו זהו לא סתם פרויקט – אלא מה שמאפיין את ה-DNA של המוסד

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לזה לא ציפו בנות הגיל השלישי המתגוררות ב'בית טובי העיר' שבירושלים, שהתרגשו עד עמקי נשמתן כאשר תלמידות הקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית' ביצעו בפניהן תכנית אומנותית שבנו בעצמן, כולל שירי תפילה וסליחות, שהותאמה במיוחד לימים הנוראים ולקהל האיכותי שבפניו בוצעה.

    את התכנית ביצעו תלמידות השלוחה להכשרת מורות להוראת המוזיקה של הקונסרבטוריון, אשר הדגימו במופע האמנותי לעילא שהגישו בפני בנות הגיל השלישי – לא רק את הרמה המוזיקלית הגבוהה שאליה הצליחו להתקדם בתקופת לימודיהן – אלא גם ובעיקר את המידות התרומיות שהובילו אותן לארגן ולקיים את התכנית כולה בהתנדבות למען המתגוררות בבית טובי העיר, ללא כל כוונת רווח.

    בתכנית האמנותית, שגרמה הנאה גדולה לנשים בנות הגיל השלישי שבמקום ועוררה התפעלות רבה מצד הנהלת בית האבות, שילבו תלמידות השלוחה להכשרת מורות של 'רון שולמית' שירי רגש ושמחה באווירת ימי הרחמים והסליחות, יחד עם קטעי קישור וסיפורים, כשהן מבצעות את הכל בחן רבו במקצועיות נדירה, שהפעימו עד לדמעות את כל הנוכחים במקום, שאף מחאו כף בהתרגשות לעתים קרובות במהלך המופע.

    מדובר בחלק מפרויקט חסד אותו מקיים 'רון שולמית', הקונסרבטוריון החרדי היחיד בישראל בו ניתן להשתלם במוזיקה ברמה הגבוהה ביותר – מבלי להתפשר כמלוא נימה על דרישות ההלכה, גדרי הצניעות והאווירה ההולמת את הציבור האיכותי האמון על שמירת המצוות ועקרונות החינוך מבית אבא.

    הפרויקט מבוסס על תכניות אומנותיות שמעלות תלמידות הקונסרבטוריון לעתים קרובות בפני הקהל הרחב במקומות שונים, ומבוצעות במקרים אלו בהתנדבות – באיכות, ברמה ובשלמות מוזיקלית שהדהימו גם אישים בכירים מתחום המוזיקה שנחשפו למופעי החסד הללו בהזדמנויות שונות.

    הצלחתו של הפרויקט הובילה להגברת הקצב והרחבת הפעילות, ומאפשרת לתלמידות גם ליישם ברמה המעשית ולהתקדם בפועל בתחום שבו הן משקיעות בלימודיהן באופן אינטנסיבי, וגם לגמול חסדים עם הנשים בנות הגיל השלישי, שמקבלות מכך זריקת שמחה וחיוניות המורגשים עוד זמן רב לאחר מכן, כפי עדות הצוות.

    מנהל הקונסרבטוריון הנודע, בן ציון חסיד, הסביר לאחר המופע המוצלח ב'בית טובי העיר', כי: "עבורנו, כחרדים האמונים על שמירת התורה והמצוות זוהי לא עוד סתם יוזמה, אלא עיקרון בסיסי שבלעדיו העיקר ממש חסר מן הספר. פרויקט כזה הוא שמאפיין את ה-DNA של הקונסרבטוריון ושל תלמידיו, אשר אינם רק לומדים ומשתלמים לעצמם, אלא משתמשים בכשרונות אשר חננם ה' לשמח אנשים אחרים ובפרט לאוכלוסיות מוחלשות".



    0 תגובות